• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Mannen i kalasbyxor)

Ni som är transor i tråden: Gillar ni inte lite mer färger? Mest beiga vita mm som ni berättar om....

• Anonym (bellinda)
    Anonym (Mannen i kalasbyxor) skrev 2017-03-27 17:17:01 följande:

Ni som är transor i tråden: Gillar ni inte lite mer färger? Mest beiga vita mm som ni berättar om....

Vet inte vem/ vilka du syftar på här. Mitt intresse är helt och endast för tunna, max 20 denier nylonstrumpbyxor. Traditionella nylonstrumpor, höfthållare, korsetter eller andra kvinnliga klädesplagg är jag totalt ointresserad av.

Alla former av färgade, mönstade eller grövre kvalisorter är hemska tycker jag. Undantaget tunna, tunna svarta som ett litet fåtal klär i.

Vad mitt intresse har för benämning är jag öppen för, det är ju nån form av transvestitism.

Har dock ingen önskan eller nåt behov av att spatsera runt på stan med strumpbyxor under shortsen. Gillar mest det tunna, tunna garnet mot huden och den enhetliga, stunsiga lystern benen får. Hel- eller halvblanka är dock rejält fult- oavsett vems ben de sitter på.

Jag är mest nyfiken för att ni väljer strumpbyxor som man mest ser på äldre damer. Inga raffiga med mönster eller med lite roligare färger. Jag säger inte att ni har fel för det.

• Anonym (Man ännu)

Jag ser mej inte som transa utan vanlig hetro som är öppensinnad att prova nya saker som rollbyte och inta kvinnorollen vid sex. Först efter att testat kan man säga bu el bä.

Jag tycker strumpbyxor är sexigt o upphetsande och jag har själv provat använda tunna strumpbyxor när jag går ensam här hemma och jag gillar kännslan av vindkylan, gnida benen mot varandra eller bäst av allt under täckbyxor när man jobbar på tomten. Ingen vet om detta men jag hade gillat om min sambo visste det och gillade det när vi har sex. På skoj drog min sambo sina strumpbyxor på mej och jag fick min starkaste orgasm på länge men jag vet inte om jag törs föreslå en upprepning då hon är väldigt konservativ. Däremot lockas jag av tanken att hitta en kk där jag på förhand berättat om mina fantasier.

• Anonym (Kvinna)

Idag mina mörkblåa strumpbyxor på mig.

• MrGrip
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-03-29 10:47:41 följande:

Idag mina mörkblåa strumpbyxor på mig.

Du är härligt färgglad du med dina fina strumpor !!.......snart blir det utan strumpor och med solbruna ben *L*
    MrGrip skrev 2017-03-29 11:43:42 följande:
    Du är härligt färgglad du med dina fina strumpor !!.......snart blir det utan strumpor och med solbruna ben *L*
    Använder du strumpbyxor med strumpor över annars?
  • Anonym (Kvinna)
    MrGrip skrev 2017-03-29 11:43:42 följande:

Tack ja det är sant snart kommer värmen och solen??
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-03-29 12:17:11 följande:

Frågetecknen skulle inte vara med
  • Anonym (Man ännu)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-03-29 12:17:11 följande:

Kvinnor som trotsar sommarvärmen o använder tunna strumpbyxor är toksexiga och får mina suktande blickar. Vet inte om ni andra killar tycker lika?
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?