Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Ni som är transor i tråden: Gillar ni inte lite mer färger? Mest beiga vita mm som ni berättar om....
Ni som är transor i tråden: Gillar ni inte lite mer färger? Mest beiga vita mm som ni berättar om....
Jag är mest nyfiken för att ni väljer strumpbyxor som man mest ser på äldre damer. Inga raffiga med mönster eller med lite roligare färger. Jag säger inte att ni har fel för det.
Jag ser mej inte som transa utan vanlig hetro som är öppensinnad att prova nya saker som rollbyte och inta kvinnorollen vid sex. Först efter att testat kan man säga bu el bä.
Jag tycker strumpbyxor är sexigt o upphetsande och jag har själv provat använda tunna strumpbyxor när jag går ensam här hemma och jag gillar kännslan av vindkylan, gnida benen mot varandra eller bäst av allt under täckbyxor när man jobbar på tomten. Ingen vet om detta men jag hade gillat om min sambo visste det och gillade det när vi har sex. På skoj drog min sambo sina strumpbyxor på mej och jag fick min starkaste orgasm på länge men jag vet inte om jag törs föreslå en upprepning då hon är väldigt konservativ. Däremot lockas jag av tanken att hitta en kk där jag på förhand berättat om mina fantasier.
Idag mina mörkblåa strumpbyxor på mig.
Idag mina mörkblåa strumpbyxor på mig.
Du är härligt färgglad du med dina fina strumpor !!.......snart blir det utan strumpor och med solbruna ben *L*
Tack ja det är sant snart kommer värmen och solen??
Tack ja det är sant snart kommer värmen och solen??