• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Man i strumpbyxor)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-20 17:48:46 följande:

Man blir så otålig när man väntar på strumpbyxor man beställt de är på väg nu kommer man kolla brevlådan noga och hoppas de kommer innan jul!

Var i från har du beställt dina strumpbyxor?
    Jag brukar ju beställa mina ribbstickade kalasbyxor i alla färger från Nordpol i Tyskland (deras återförsäljare). Det brukar ta högst 5 dagar att få dom då.

Var har du på dej idag? Idag är jag ännu mera kinky under kan jag säga....
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 10:27:06 följande:

Var i från har du beställt dina strumpbyxor?

Jag brukar ju beställa mina ribbstickade kalasbyxor i alla färger från Nordpol i Tyskland (deras återförsäljare). Det brukar ta högst 5 dagar att få dom då.

Var har du på dej idag? Idag är jag ännu mera kinky under kan jag säga....

Evas underkläder är dessa beställt gråa gnistrande strumpbyxor nu till jul och nyår . Intressant vilken färg blev det idag för dig ? Svarta denier 40 under byxorna har jag idag
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 10:41:20 följande:
    Evas underkläder är dessa beställt gråa gnistrande strumpbyxor nu till jul och nyår . Intressant vilken färg blev det idag för dig ? Svarta denier 40 under byxorna har jag idag
    Har du aldrig några mönstrade?
    Själv blev det ett par lite tunnare idag för jag trodde det skulle vara lite varmare ute. Jag köpte ett par sexiga till sambon som jag ville att hon skulle ha på vintern. Men dom var alldeles för stora så jag fick ärva dom. Kan ju inte påstå att dom är så manliga....
    Tog faktiskt en bild i morse innan jag tog på mej jeansen om du vill se.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 10:45:51 följande:

Har du aldrig några mönstrade?

Själv blev det ett par lite tunnare idag för jag trodde det skulle vara lite varmare ute. Jag köpte ett par sexiga till sambon som jag ville att hon skulle ha på vintern. Men dom var alldeles för stora så jag fick ärva dom. Kan ju inte påstå att dom är så manliga....

Tog faktiskt en bild i morse innan jag tog på mej jeansen om du vill se.

Jag ska köpa mönstrade har kollat på några fina . Okej om du vill visa så tittar jag
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 11:04:34 följande:
    Jag ska köpa mönstrade har kollat på några fina . Okej om du vill visa så tittar jag
    Ser fram emot att se bilder när dom kommer!

Ok, här kommer mina. I dag vågar jag INTE ta av mej skorna vid skrivbordet vilket jag gör annars på jobbet....

• Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 11:08:18 följande:

Ser fram emot att se bilder när dom kommer!

Ok, här kommer mina. I dag vågar jag INTE ta av mej skorna vid skrivbordet vilket jag gör annars på jobbet....

Snygga vad är dessa köpt ? blir faktiskt sugen på något liknande. Det kommer bilder lovar det förstår jag behåll skorna på verkligen snyggt synd att sambon inte kunde ha dom men då får du använda istället .
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 11:42:46 följande:
    Snygga vad är dessa köpt ? blir faktiskt sugen på något liknande. Det kommer bilder lovar det förstår jag behåll skorna på verkligen snyggt synd att sambon inte kunde ha dom men då får du använda istället .
    Tack!
    Vad menade du med "förstår jag behåll skorna på"?

Jag köpte dom faktiskt på Maxi förra vintern.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 11:47:51 följande:

Tack!

Vad menade du med "förstår jag behåll skorna på"?

Jag köpte dom faktiskt på Maxi förra vintern.

Inget illa menat man kanske inte alltid vill visa vad man har på fötterna . Okej maxi har fina saker också
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-21 12:08:44 följande:
    Inget illa menat man kanske inte alltid vill visa vad man har på fötterna . Okej maxi har fina saker också
    Det är exakt min tanke också.....

Nu skall jag dra hemåt och ta av jeansen direkt efter ha satt på kaffet. Sedan kommer jag gå och se dessa strumpbyxor resten av dagen.

Brukar allvarligt bli rätt kåt av se mej själv i lite kinky strumpbyxor, så det kommer nog bli trevligt där hemma om en stund.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Man i strumpbyxor) skrev 2017-12-21 12:17:06 följande:

Det är exakt min tanke också.....

Nu skall jag dra hemåt och ta av jeansen direkt efter ha satt på kaffet. Sedan kommer jag gå och se dessa strumpbyxor resten av dagen.

Brukar allvarligt bli rätt kåt av se mej själv i lite kinky strumpbyxor, så det kommer nog bli trevligt där hemma om en stund.

Gott med kaffe skönt att kunna gå i strumpbyxorna utan byxor . Okej jag kan förstå känslan lite inte så att jag blir kåt på mig själv men tycker jag är otroligt vacker i strumpbyxor och jag tycker om känslan av nylonet mot benen .
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?