Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Du är så fin som alltid! Det blev inte dom bruna då?
Har varit strumpbyxlös fram till kl 4 idag då sonen drog iväg. Tog på mej ett par röda ribbade mm från Lindex och njöt av att få vara lite ensam, det slutade som vanligt....
Klart de va man i strumpbyxor slutade som för dig ... go jul...
Klart de va man i strumpbyxor slutade som för dig ... go jul...
Ja paketet får ja ju inte visa
Idag blev det mina pearl färgade
Tog ett par i färg Marbella idag. Mycket snarlika Pearl. Det har funnits drösvis olika nyanser i närheten av dessa. Alla med primär uppgift att sminka och försköna kvinnoben. Att tro att de döljer hårstrån eller annat är fel. Däremot jämnar de ut nyansskillnader och blanka partier av huden väldigt bra.Det här hala, tunna garnet i 20 den är dessutom löjligt obefintligt och "intigt"
mot huden. Vi är uppenbarligen minst några stycken som håller på i skuggvärlden. Jag tror mig ganska säkert veta att ingen vet varför.
Tog ett par i färg Marbella idag. Mycket snarlika Pearl. Det har funnits drösvis olika nyanser i närheten av dessa. Alla med primär uppgift att sminka och försköna kvinnoben. Att tro att de döljer hårstrån eller annat är fel. Däremot jämnar de ut nyansskillnader och blanka partier av huden väldigt bra.Det här hala, tunna garnet i 20 den är dessutom löjligt obefintligt och "intigt"
mot huden. Vi är uppenbarligen minst några stycken som håller på i skuggvärlden. Jag tror mig ganska säkert veta att ingen vet varför.
Gott nytt år alla !
Idag blir det mina svarta strumpbyxor 40 denier som jag har på mig.
Har låtit bli ett tag men idag blev begäret för stort. Dagens spaningsfacit blev mycket magert:
endast två beigea och två svarta par tunna nylonstrumpbyxerskor har siktats från Skärholmen till Sollentuna. Bidrar därför till statistiken med ett par Vinetta Melody i 17 denier. Färgen är nötbrun och som ni ser har jag rakat bort de fula hårstråna sen senast.