• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (bellinda)

Långa stunder går det bra att låta bli men suget försvinner aldrig. Idag tråcklade jag på ett par tunnisar. Fjäderlätta och hala mot byxtyget.

Känns som jag är ganska ensam om att använda tunna nylonstrumpbyxor. De flesta flickor och kvinnor tycks inte sakna dem alls.

De går sönder, kasar ner och är allmänt obekväma. Men för den som hittat sin modell och storlek är de sensationellt sköna och behagliga under byxorna. De driver mitt begär, spinner mina fantasier och utmanar traditionen.

Den förbjudna handlingen gör också sitt till. Ve den som blir ertappad!

• Anonym (bellinda)

20 denier idag. Det går att låta bli ett tag men till slut tar begäret över. Blekt, blekt beigea och jättesköna under jeansen.

• Sam Ståhl

Hej!

Jag som är man är så avundsjuk på er kvinnor som använder tunna nylonstrumpor.

Känslan, det där lite svala, frasiga ljudet när de glider mot varandra och låta handen glida över den glatta ytan gör mig så njutningsfylld!?

Min personliga favorit är de modeller som har mer glans då det blir den vackra blanka ytan på benen som slår det mesta.

Men som nämnts av flera, det är mer och mer ovanligt att kvinnor använder nylonstrumpor då det är en majoritet som näst intill alltid går i jeans/ byxor/ leggings numer. Tyvärr tycker alla vi (och vi är m å n g a män) som njuter av att se er i nylonstrumpor????

Kram Sam

• Anonym (Theådåra)

Går alltid i strumpbycker å utan trosor

• Sam Ståhl

TILL Theodådåra:

Känns det inte obekvämt att gå i strumpbyxor utan trosor?

Att gå utan trosor tillsammans med nylonstrumpor i form av stayups eller strumpor som hålls uppe med strumpeband kan jag förstå är en härlig skön känsla. Men strumpbyxor gör ju att den där öppna känslan försvinner tänker jag?

• Anonym (bellinda)

Fenomenalt behagligt, eggande och lockande.

Synintrycket av tunna strumpbyxor över huden är mer än lovligt tilltalande. Elegans, schwung, helhet. Starka erotiska undertoner eftersom det är helt förknippat med kvinna. Varelser med rätt att vara fåfänga, opraktiska och irrationella. Tunna nylonstrumpbyxor är närmast utdött idag men trots sommarvärme har jag sett fler än tjugo kvinnor som vägrat visa sig barbenta under den gågna helgen. Detta är i huvudstaden, vill säga. Saluterar dem alla med ett par i 10 denier i färgen Daim. Damigare får man leta efter.Skööönt!

• Anonym (Theådåra)

I dag går jag bara i kort linne å inge under puss

• Sam Ståhl

"Idag går jag bara i kort linne och å inge under puss"

Hoppas du trivs med det. Och jag gissar att du håller dig hemmavid och inte är i publika utrymmen. Hemma får du ju få hur lättklädd du vill, till din och/ eller ev familjemedlemmars glädje.

I offentliga sammanhang funkar det ju utmärkt att ha kort kjol eller klänning utan något mer in under och jag förstår den luftiga känslan.

Samt den kittlande tanken att du (eller ev partner, okänd eller bekant) enkelt kan komma åt alternativt att du enkelt kan visa upp dig för den du känner för.

Vore jag tjej skulle jag nog rätt säkert tända på det!!

• Anonym (Theådåra)

Går så till jobbet å så å ute älskar å visa upp mig å så

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?