Inlägg från: Anonym (Man i strumpbyxor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man i strumpbyxor)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 09:10:37 följande:

Jag har köpt dessa på Efi på internett

De är sköna jag har även andra från Efi 40 denier caffe bruna och svarta .

Ska lägga in en bild när jag köpt nya .

Fina!
    Men är det inte lite kallt med sådana under nu när det är kallt ute?
    Själv använder jag sk kalasbyxor nu under vintern, idag ett par marinblå som är ribbstickade. Köpta från Tyskland där många män använder sådana.

Återkommer kanske med bild snart.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 10:41:25 följande:
    Fin färg du har på dina kalasbyxor .

nej byxorna är tjocka då funkar det att ha dessa under lite trevligt att kunna ha tunna strumpbyxor även på vintern .
    Tack! Sitter på jobbet men ska ta en sväng över toaletten snart och passa på att ta en bild.
    Vad tycker du om att män använder sk kalasbyxor i stället för långkalsonger. Min sambo tycker att det är praktiskt och bra.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 11:02:42 följande:
    Om du tycker om det så använd det jag tycker man ska använda det man trivs i.

Mina kommer från Italien de jag har på mig idag ska bli spännande se bilden på dina sedan .
    Av alla flickvänner jag haft så är det bara en som tyckt att det är fjantigt.

Här kommer bilden!

Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:30:09 följande:
    Kanske inte så vanligt men fjantigt är det inte hur vanligt är det att kvinnor om man inte har ett arbete som man ska använda strumpbyxor i har det ofta? inte bara på kalas , högtider speciella tillfällen ?

Fin färg på kalasbyxorna .
    Tack!

Jag förstod inte riktigt första meningarna vad menade du?
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-14 12:48:37 följande:
    Jag har inte träffar någon man som har kalasbyxor är det ovanligt eller vanligt ? Det är inte fjantigt tycker inte jag .
    I Sverige är det verkligen inte vanligt vad jag har förstått. Kanske det finns ett mörkertal eftersom det är tabu för män att bära kalasbyxor/strumpbyxor i Sverige.
    Däremot är det rätt vanligt att män bär kalasbyxor i Tyskland. Det är därför jag köper klassiskt ribbstickade kalasbyxor för män från Tyskland på internet. Jag gillar bäst märket "Nordpool", det kostar ca 110kr/par.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-17 17:52:50 följande:

Idag blev det julröda strumpbyxor på 3 advent .

Röda strumpbyxor är riktigt fint och sexigt!
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-15 14:57:36 följande:
    Vad tyckte du om mannen med strumpbyxor? Kvinnligt? :)
    Tror du att man är kvinnlig bara för att man föredrar ett mer praktiskt plagg under jeansen nu på vintern? Jag menar det syns ju inte ens.
    Kan säga att jag är supermanlig i både utseende och sätt för övrigt...
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-18 10:39:56 följande:
    Tack jag gillar rött också det är en fin färg.
    Håller med! Har själv ett par röda kalasbyxor, men dom använder jag bara i smyg....

Idag har jag ett par svarta lite udda ribbade som jag faktiskt (eller om det var sambon) köpt i Sverige.
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-12-18 11:21:35 följande:
    jag tycker rött även är fint på män.

Nu i jul så kan du använda dom många bär rött då får du en bra anledning att ha rött .

Svarta är fint också
    Röda strumpbyxor?
    Nja jag behåller dom för mej själv när jag är ensam hemma.

Tog en bild på toa nyss. Så mjuka och sköna och lagom tjocka för 1-3 plusgrader.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?