• Illusion

Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?

Jag vet inte vilka män/killar ni har träffat. Men de jag har träffat tror att ju snabbare desto bättre. Jag förlorar helt känslan då. Det är inte skönt. Det känns bara fort. Jag har försökt att påtala det på ett snyggt sätt. Men det verkar omöjligt att få in. 
    Ju mer retsamt sex, desto starkare pirr. Fler som upplever samma frustration? Hur gjorde ni för att killen skulle förstå?

I don't trust words. I trust actions.
  • Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?
  • Anonym (sengångaren)

Jag är kille och gillar själv långsam, sensuell sex.
    Som person är jag lugn, omtänksam, försiktig. Så det är kanske den typen av kille du ska leta efter.

• Underhill
    Anonym (jo jag vet) skrev 2016-08-23 08:53:13 följande:
    DU kanske föredrar hårt bakifrån jag gör det INTE. O han kan liksom inget annat, vi har provat men han blir ju slak. Så det är liksom kaninjuck eller inget alls.
    Sen har han en fix ide om att han måste se sin kuk hela tiden, därför kör han aldrig in den helt utan lksom doppar bara toppen (så han ska se sitt eget kön så mkt som möjligt). 
    Ne, föredrar variation mest. Det är dock väldans trevligt att avsluta bakifrån, men jag har inget behov av att tokglo på kuken under tiden, även om det är svårt att undvika att slå ett öga :) 

Låter som han kör sitt race och endast bryr sig om sig själv och sin njutning i stort. Hoppas du kan få honom att se till vad du önskar och vill ha.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (jo jag vet)
    Underhill skrev 2016-08-23 10:20:59 följande:
    Ne, föredrar variation mest. Det är dock väldans trevligt att avsluta bakifrån, men jag har inget behov av att tokglo på kuken under tiden, även om det är svårt att undvika att slå ett öga :) 

Låter som han kör sitt race och endast bryr sig om sig själv och sin njutning i stort. Hoppas du kan få honom att se till vad du önskar och vill ha.
    Alltså jag upprepar vad jag sagt, han KAN inget annat (han blir slak). Däremot blir han hård direkt då han tar ut den o runkar... (vilket totalt sänkt min självkänsla). 

Vad är det som gör att du vill kolla ner på din egen kuk ? En stilla undran liksom ? Jag har ALDRIG någonsinn kommit på tanken av att kolla på mig själv eller mitt underlib då jag har sex? 
  • Anonym (Lex)

Varför inte hitta en partner som gillar mjuk sex om det är viktigt.

Själv skulle jag välja inget sex framför långsam mjuk sex.

• Underhill
    Anonym (jo jag vet) skrev 2016-08-23 10:29:02 följande:
    Alltså jag upprepar vad jag sagt, han KAN inget annat (han blir slak). Däremot blir han hård direkt då han tar ut den o runkar... (vilket totalt sänkt min självkänsla). 

Vad är det som gör att du vill kolla ner på din egen kuk ? En stilla undran liksom ? Jag har ALDRIG någonsinn kommit på tanken av att kolla på mig själv eller mitt underlib då jag har sex? 
    Jo, jag har förstått att han slaknar. Låter hur trist som helst! Hoppas du och ni hittar en lösning där. 

Det visuella, ögat vill ha sitt...dessutom ser det hett ut...går igång lite extra tror jag. Men för min del finns det mycket mer än det när det skall sexas givetvis. Lite smisk och lite ta tag i håret m.m. Man är olika.
    E vi överens så kör vi
  • Tom Araya
    Anonym (sengångaren) skrev 2016-08-23 09:26:42 följande:

Jag är kille och gillar själv långsam, sensuell sex.
    Som person är jag lugn, omtänksam, försiktig. Så det är kanske den typen av kille du ska leta efter.

Jag tror inte att ytan eller den ickesexuella personligheten speglar hur folk är i sängen, min erfarenhet säger att det ofta är fel.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-08-20 15:06:02 följande:

70-talisterna kanske inte var så bra i sängen på 90-talet. Unga människor är oskickliga.

Bästa kommentaren hahaha
  • nevermind

Porrskadad.
  • kasper1

Jag har detta problem med min fru hon vill ha vansinnigt hårt knull fort och jätte hårt ända in, antingen bakifrån eller jag står och hon ligger på sängen på rygg och jag gillar absolut inte det vill ha ett långt förspel med ett härligt avslut efter att testat olika stålningar och lekar. och jag har pratat med henne om detta men hon vill ha ett hårt och bestämt annars kan det kvitta för henne
    Så det är inte bara män som tycker så

• PlinkArts

Min tjej vill ha det superlångsamt. Lite ovant i början men lärt mig hur och på vilket sätt. Hon kommer och utan klitoris-smek. Typ 8 gånger varje penetrationsomgång. Vi byter ställningar så klart. För henne är det fantastiskt och då blir det det för mig också men ibland önskar jag lite mer smek. 

• Räkan77

Har han seriöst försökt att ändra sina invanda mönster?  Problemet sitter högst troligt i huvudet, inte i kuken.
  • Jonassvennso

Jag är man och har samma problem med min fru. Hon vill ha snabbt och hårt sex medan jag älskar att njuta av varje centimeter på hennes vackra kropp. Jag vill kyssa, smeka och slicka henne över hela kroppen, känna hennes doft, smaka hennes safter och sakta tillfredsställa henne innan jag glider in i henne. Och när jag väl kommer in i henne vill jag sakta känna hennes varma och fuktiga öppning samtidigt som jag ser in i hennes ögon. Jag njuter oerhört av att se hennes kåthet i ögonen och vill uppleva det länge. Sen allteftersom vi närmar oss klimax kan vi gärna öka farten lite grann, men även pausa och jag drar mig ur för att förlänga stunden.

• Anonym (Knulldocka)
    Jonassvennso skrev 2023-09-15 09:31:07 följande:

Jag är man och har samma problem med min fru. Hon vill ha snabbt och hårt sex medan jag älskar att njuta av varje centimeter på hennes vackra kropp. Jag vill kyssa, smeka och slicka henne över hela kroppen, känna hennes doft, smaka hennes safter och sakta tillfredsställa henne innan jag glider in i henne. Och när jag väl kommer in i henne vill jag sakta känna hennes varma och fuktiga öppning samtidigt som jag ser in i hennes ögon. Jag njuter oerhört av att se hennes kåthet i ögonen och vill uppleva det länge. Sen allteftersom vi närmar oss klimax kan vi gärna öka farten lite grann, men även pausa och jag drar mig ur för att förlänga stunden.

Har du köpt den dyra varianten av knulldocka? Det gjorde jag, den fungerar precis sådär. Funderar på att lämna tillbaka 
  • Anonym (M)

Jag upplever tyvärr det omvända med min fru. Jag föredrar långsamma djupa drag men min fru vill alltid att jag knullar så hårt och snabbt jag bara kan.
    Hon känns allmänt uttråkad när jag knullar långsamt och sensuellt.

• Anonym (Beenthere)

Min erfarenhet är att de flesta kvinnor vill ha hårt och snabbt sex. Inget jag gillar, det blir mekaniskt och okänsligt. Jag vill ha en kvinna som TS men de är inte lätta att hitta.

• Anonym (Glöd)
    Gammalt inlägg men på riktigt verkar du ha världens mest trista man i sängen. Hoppas att du bytt upp dig numera! 

Jag vill variera mig. Först lugnt och mjukt där vi känner varenda millimeter av varandra. Sen lite lagom blandat och han får gärna avsluta med hårdare tag. Ibland blir det bara en lugn omgång och ibland blir det en hård snabbis. Jag vill kunna smeka, smaka, suga och kyssas. Kyssar är oändligt viktigt, det ska kännas som han vill äta upp mig. 
  • Soldierboy

Alla är väl olika lixom....
    Men om en tjej hade önskemål, vad det än må vara, så försöker jag ge henne det.
    Det finns både bra och dåligt med högt tempo.
    Och vice versa...
    Tror att rätt person skulle leva upp till dina önskemål.

• 24ozhammer
    Illusion skrev 2016-08-20 09:38:05 följande:
    Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?

Jag vet inte vilka män/killar ni har träffat. Men de jag har träffat tror att ju snabbare desto bättre. Jag förlorar helt känslan då. Det är inte skönt. Det känns bara fort. Jag har försökt att påtala det på ett snyggt sätt. Men det verkar omöjligt att få in. 
    Ju mer retsamt sex, desto starkare pirr. Fler som upplever samma frustration? Hur gjorde ni för att killen skulle förstå?

Du det bästa är att vara brutalt ärlig men då måste ni älska varandra 
    vägen mot orgasm är underbar om man är säker på att den kommer så du inte ligger och är orolig att han ska byta ställning eller nått finger där det bara distraherar eller viskar helt fel fantasi i ditt öra när du är halvvägs 
    men om ni fattar att era sexuella fantasier måste fungera för bägge nr1 
    viska rätt sak vid rätt tillfälle är inte lätt att säga fan jag vill att tio killar kommer in å våldtar dig nu kan vara rätt presis när du kommer men är total fel när du precis anar att nu är den på väg  Men viska ärliga saker är mest tändande
    förhållande där båda tänker på två totalt olika fantasier blir aldrig bra!
    Du vara Utanför Boxen då är detta för dig
Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?