• Illusion

Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?

Jag vet inte vilka män/killar ni har träffat. Men de jag har träffat tror att ju snabbare desto bättre. Jag förlorar helt känslan då. Det är inte skönt. Det känns bara fort. Jag har försökt att påtala det på ett snyggt sätt. Men det verkar omöjligt att få in. 
    Ju mer retsamt sex, desto starkare pirr. Fler som upplever samma frustration? Hur gjorde ni för att killen skulle förstå?

I don't trust words. I trust actions.
  • Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?
  • Anonym (123)
    Anonym (Y) skrev 2016-08-20 12:37:55 följande:
    Varför lät du honom hålla på om han var dålig?
    Du är väl ingen onaniredskap?
    Hoppades att han skulle bli bättre efter en stund. Det höll inte på länge.
  • Anonym (qq)
    MrDabolina skrev 2016-08-20 10:48:59 följande:

Få saker är så njutningsfullt som sakta. Självklart i en kombination men just sakta inför orgasmen. Jösses...

vad menar du med jösses?
  • Illusion
    Anonym (qq) skrev 2016-08-20 10:15:21 följande:

om du med ditt inlägg tänker på en specifik person och ni har pratat utan framgång så låter det snarast som att han inte bryr sig om din upplevelse. Det finns ju en del såna partners. Efteråt säger de bara "oj, förlåt, tänkte inte på det" (typ) 

Det enda jag ev kan tänka skulle fungera är att du avbryter så fort du känner att det går åt "fel" håll, säger åt honom att nej, nu tar vi det mer långsamt. Han får väl dra sig ur, smeka dig, kyssas osv, emellan varven och sen komma in igen tex. Beror ju på vad ni gillar. 

På något sätt tror jag att det är okunskap. En tro på att det är skönare om det går fort. Att man liksom håller sig inom sitt eget "sexparadigm".

Bra tips! Ska testa. Skulle dock vara trevligt om det fanns en känsla eller nyfikenhet för vad jag gillar. Mer lyhördhet.
  • Illusion
    Anonym (123) skrev 2016-08-20 12:57:40 följande:
    Skrattande
  • Illusion
    Anonym (123) skrev 2016-08-20 11:45:41 följande:

Tycker också det är mycket skönare med långsamma retsamma knull. Då känner man ju verkligen allting!

Ett ons jag hade förra hösten körde 4-5 jättehårda snabba juck sen stannade han helt en stund, sen fortsatte han så hela tiden. Sämsta jag haft. Undrar hur fan han tänkte där. Fick även blåmärken på brösten för att han klämde på dom så hårt. När han somnade och inte gick att väcka drog jag därifrån. Han blev lite sur Drömmer

Kan det vara ett porrideal som filtrerar bort information och gör att de liksom inte är mottagna för annat än "kaninjuck", eller blir de så uppslukade av "the moment" att de tappar känsla för den andras njutning?

Det är inte skönt!
  • Anonym (Y)
    Anonym (123) skrev 2016-08-20 12:57:40 följande:

Han borde hålla sig till Fröken Höger...
  • Anonym (123)
    Illusion skrev 2016-08-20 13:50:57 följande:
    Kan det vara ett porrideal som filtrerar bort information och gör att de liksom inte är mottagna för annat än "kaninjuck", eller blir de så uppslukade av "the moment" att de tappar känsla för den andras njutning?

Det är inte skönt!
    Möjligt. Eller att dagens unga killar inte verkar leta förhållande utan trivs med att ragga nya tjejer helg efter helg. Inte fan lär man sig vad som är skönt för tjejerna då. Han var 90-talist, kanske hade med det att göra Flört
    Fast ons brukar inte vara så bra oavsett ålder på killen Skrattande
  • Illusion
    Anonym (123) skrev 2016-08-20 14:17:51 följande:
    Möjligt. Eller att dagens unga killar inte verkar leta förhållande utan trivs med att ragga nya tjejer helg efter helg. Inte fan lär man sig vad som är skönt för tjejerna då. Han var 90-talist, kanske hade med det att göra Flört
    Fast ons brukar inte vara så bra oavsett ålder på killen Skrattande
    Just det, 90-talister. Han som jag har detta problem med är 90-talist. Fina värderingar i övrigt. Mycket för jämställdhet. Typisk svärmorsdröm. Sexet är dock oskönt emellanåt. Jag vill ju inte behöva vägleda hela tiden. Jag vill ju kunna luta mig tillbaka och bara ta emot. 

Har faktiskt inte stött på 70-talister som har samma problem. 
  • Illusion
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-08-20 10:59:33 följande:

Det där är helt olika beroende på tjej. Mit ex tyckte ju snabbare desto bättre, min nuvarande vill ha superlångsamt. Det var en rejäl omställningsperiod och killen måste *få veta*.

Som kille föredrar jag långsamt. Snabbknullandet blir lite prestationsinriktat och lite orgasmjakt.

Det är inte njutningsfullt!

Vad jag vet så hade han en tjej innan som var väldigt aggressiv i sängen. Jag tror det tände honom. Han har "bara" haft sex med henne innan mig. Det kan ju vara så att han har skapat sin sexualitet vad gäller samlag med henne. Jag är ju som sagt mer för retsamt, kittlande och långsamt sex. 
  • Anonym (D'archangel)
    Illusion skrev 2016-08-20 14:29:47 följande:

Just det, 90-talister. Han som jag har detta problem med är 90-talist. Fina värderingar i övrigt. Mycket för jämställdhet. Typisk svärmorsdröm. Sexet är dock oskönt emellanåt. Jag vill ju inte behöva vägleda hela tiden. Jag vill ju kunna luta mig tillbaka och bara ta emot. 

Har faktiskt inte stött på 70-talister som har samma problem. 

70-talisterna kanske inte var så bra i sängen på 90-talet. Unga människor är oskickliga.
Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?