• Illusion

Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?

Jag vet inte vilka män/killar ni har träffat. Men de jag har träffat tror att ju snabbare desto bättre. Jag förlorar helt känslan då. Det är inte skönt. Det känns bara fort. Jag har försökt att påtala det på ett snyggt sätt. Men det verkar omöjligt att få in. 
    Ju mer retsamt sex, desto starkare pirr. Fler som upplever samma frustration? Hur gjorde ni för att killen skulle förstå?

I don't trust words. I trust actions.
  • Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?
  • Anonym (jo jag vet)
    Underhill skrev 2016-08-22 12:58:37 följande:
    Inte bara olika...de tenderar även att variera olika mycket med tiden...inte alltid lätt att hänga med där :) Vill du att din partner skall "anpassa" sig lite mer tror jag du är på rätt spår med att prata om det...sen tror jag det är en bra grej att guida lite ändå...du kan ju exempelvis visa på honom och rida honom låååååångsamt. Eller hur!? :)
    Jag har samma problem som TS men KAN som sagt inte göra så... min man blir slak då direkt. 
  • Underhill
    Anonym (jo jag vet) skrev 2016-08-22 13:58:09 följande:
    Jag har samma problem som TS men KAN som sagt inte göra så... min man blir slak då direkt. 
    Vad gör honom hård då? Snabbjuck??
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (jo jag vet)
    Underhill skrev 2016-08-22 14:36:56 följande:
    Vad gör honom hård då? Snabbjuck??
    exakt kaninjuck bakifrån, han klarar knappt ngt annat. 
  • Underhill
    Anonym (jo jag vet) skrev 2016-08-22 15:01:18 följande:
    exakt kaninjuck bakifrån, han klarar knappt ngt annat. 
    Oj, låter trist. Är han villig att jobba på det eller finns inget intresse där? 
    E vi överens så kör vi
  • 100kgpappa

Upplever tvärtom, att det är vanligt med tjejer som vill ha det hårt och snabbt (även vid analsex), medans jag hellre tar det lite lugnare.

• Illusion
    nevermind skrev 2016-08-22 07:17:46 följande:

Rid så bestämmer du takten.

Gillar varierade sexställningar. 
  • Illusion
    MrKudos skrev 2016-08-22 12:51:16 följande:

Lyhördhet är ju viktigt men han kanske ändå inte förstår. Hur visar du honom vad du gillar och vad som känns bra för dig?

Om han är porrfilmsskadad och ni tittar på porr tillsammans kan du pröva att kommentera att "det där snabba ser inte skönt ut för tjejen".

Jag rör och låter på ett helt annat sätt när jag njuter. Men det triggar bara igång takten.

Vi kollar inte på porr tillsammans. Han har sina principer gällande sånt. 
  • Anonym (jo jag vet)
    Underhill skrev 2016-08-22 15:11:27 följande:
    Oj, låter trist. Är han villig att jobba på det eller finns inget intresse där? 
    Kanske han är... men han återkommer ALLTID till bakifrån o kaninjuck. Kan inte lära en gammal hund sitta antar jag. 

Sen tror jag det är så han vill ha det, o det är ju liksom lite svårt att ändra på vad en annan tycker om. 
  • Underhill
    Anonym (jo jag vet) skrev 2016-08-23 08:02:54 följande:
    Kanske han är... men han återkommer ALLTID till bakifrån o kaninjuck. Kan inte lära en gammal hund sitta antar jag. 

Sen tror jag det är så han vill ha det, o det är ju liksom lite svårt att ändra på vad en annan tycker om. 
    jo, men lite lyhördhet och omtanke om sin partners önskemål kan ju göra det än trevligare :) Att avsluta bakifrån lite vildare är annars väldigt skönt...men vägen dit kan få ta sin tid. Gamla gyckar kanske juckar helst!? :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (jo jag vet)
    Underhill skrev 2016-08-23 08:26:36 följande:
    jo, men lite lyhördhet och omtanke om sin partners önskemål kan ju göra det än trevligare :) Att avsluta bakifrån lite vildare är annars väldigt skönt...men vägen dit kan få ta sin tid. Gamla gyckar kanske juckar helst!? :)
    DU kanske föredrar hårt bakifrån jag gör det INTE. O han kan liksom inget annat, vi har provat men han blir ju slak. Så det är liksom kaninjuck eller inget alls.
    Sen har han en fix ide om att han måste se sin kuk hela tiden, därför kör han aldrig in den helt utan lksom doppar bara toppen (så han ska se sitt eget kön så mkt som möjligt). 
Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?