• Illusion

Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?

Jag vet inte vilka män/killar ni har träffat. Men de jag har träffat tror att ju snabbare desto bättre. Jag förlorar helt känslan då. Det är inte skönt. Det känns bara fort. Jag har försökt att påtala det på ett snyggt sätt. Men det verkar omöjligt att få in. 
    Ju mer retsamt sex, desto starkare pirr. Fler som upplever samma frustration? Hur gjorde ni för att killen skulle förstå?

I don't trust words. I trust actions.
  • Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?
  • Anonym (Ung kvinna)
    Illusion skrev 2016-08-20 10:07:30 följande:
    Jag har pratat med honom. Jag lovar. 
    I så fall låter det som att han inte är intresserad av hur du upplever sexet och då finns det nog inte mycket att göra.
  • netisen

Långsamt och retfullt ska det vara, inga kaninjuck tack. Har träffat män man får lära om men det är så mycket skönare och gör att jag kan komma av bara vaginal penetration. Det är mycket kanintempo i porr så män är väl påverkade av det?

• Tecum
    netisen skrev 2016-08-20 17:20:11 följande:
    Långsamt och retfullt ska det vara, inga kaninjuck tack. Har träffat män man får lära om men det är så mycket skönare och gör att jag kan komma av bara vaginal penetration. Det är mycket kanintempo i porr så män är väl påverkade av det?
    Jag som man vill göra långsamt in-ut, det blir mer känsla då och är mycket skönare för mig. Snabbjuck bedövar nästan ollonet så jag blir glad över att läsa TS, att det finns kvinnor som vill sakta.
    Säkert är killar påverkade av porren där det alltid går snabbt. Men väldigt många kvinnor vill ha det snabbt och hårt. en majoritet tror jag, så det är inte konstigt att män gör fel när han möter någon med andra preferenser.
  • DevilsDaughter

Det är svårt det där.. min man gillar långsamt och jag gillar snabbt.. men vi brukar göra lite av varje..

tycker det verkar konstigt dock när man inte bryr sig om hur den andre vill ha det..

• Anonym (S)
    DevilsDaughter skrev 2016-08-20 22:25:05 följande:

Det är svårt det där.. min man gillar långsamt och jag gillar snabbt.. men vi brukar göra lite av varje..

tycker det verkar konstigt dock när man inte bryr sig om hur den andre vill ha det..

Vi tycker om både sakta, njutningsfullt... Och ibland hårt och fort! Så det blir att vi varierar beroende på humör, tid och situation Älskar att köra reverse cowgirl riiiktigt sakta medan han smeker mina bröst. Klitoris. Hör hans andetag... Gud vad sugen jag blev på ett sånt ligg nu
  • Anonym (Sent 70 talist)

Det verkar att din kille är extremt nervous av sig. Verkar som du vill bli till älskade. Inte knullat. Led din partner inte bara säga om han är ung och inte haft definierat sin sexual preference då har du ett möjlighet att lära honom om dina behöver och hur du kunde gör honom kung i sängen.

Önskar er lyckan

• Lilje

Jag är en av dom som föredrar när det är hårt, brutalt och porrigt. Långsamt filmsex tråkar ut mig om han inte är riktigt duktig på det, och även då blir jag mest frustrerad. Antagligen är din kille som mig.

• Cecese
    Lilje skrev 2016-08-21 11:55:18 följande:
    Jag är en av dom som föredrar när det är hårt, brutalt och porrigt. Långsamt filmsex tråkar ut mig om han inte är riktigt duktig på det, och även då blir jag mest frustrerad. Antagligen är din kille som mig.
    Så är jag också. Lugnt fungerar en liten stund i början men sen vill jag ha det hårt och snabbt. Gärna med ett hårt tag runt håret och smisk. Åh... det är så härligt och det ger mej vaginala orgasmer. Om det är för mjukt och långsamt ger det inte alls samma njutning utan det gör mej mest frustrerad. 
  • Illusion
    Lilje skrev 2016-08-21 11:55:18 följande:

Är det så kommer det inte att fungera. Men jag vill verkligen det. 
  • Illusion
    Cecese skrev 2016-08-21 13:07:49 följande:
    Så är jag också. Lugnt fungerar en liten stund i början men sen vill jag ha det hårt och snabbt. Gärna med ett hårt tag runt håret och smisk. Åh... det är så härligt och det ger mej vaginala orgasmer. Om det är för mjukt och långsamt ger det inte alls samma njutning utan det gör mej mest frustrerad. 
    Intressant hur våra sexualiteter är olika utformade! 
Svar på tråden Jag vill ha sex långsamt. Varför är det så svårt att förstå?