• copycat

Bim Juli 2016

DevilsDaughter skrev 2016-07-06 21:19:26 följande:

Copycat: jag testade ikväll med ett vanligt test från gravidkollen och det gav inte ens antydan till streck. Då är vi på samma dag efter ÄL.. jag kommer testa imorgon med morgonurin med samma test (de mäter samma som billiga-tester..

Rosenblad: jag tror det kommer släppa för er så fort ni får hjälp! Det kan ju vara något litet som behövs bara som hjälp på traven! Och er stress gör INTE att du inte bli gravid!!

Hm. Men du hade ju två tydliga streck på tidiga tester så du ÄR ju gravid. Två olika test från olika märken kan ju inte ha fel. Måste helt enkelt vara att det är för tidigt för de vanliga testen att mäta hcghalten? Spännande för oss imorgon som sagt :)
  • copycat

Blir fan GALEN! Är det spök? Det ökar ju inte nämnvärt va? Det här togs också nån minut efter utgången tid för jag stod jag och vred och funderade innan jag kom på att jag skulle fota. Vill ju se en MARKANT ökning. ÄL+13. Vad är detta:/ happ, då behöver man fortfarande vara nervös för mens idag igen..

• copycat

Tror du det? Ja alltså jag tycker ju också att det är rosa? Nu har det ju gått ännu längre tid men...blir tokig på att det känns så segt:(

FyrAAAA skrev 2016-07-07 08:39:19 följande:

Strecket syns utan tvekan tycker jag så jag tror bara det är lite segt i början, tror absolut det kommer öka om du ger det några dagar till! Det där skulle jag utan tvekan tolka som positivt! Jag tog en likadan sticka nu på morgonen men den var helt blank...

• copycat

Ja man blir ju skitnervös! Och digitalt vågar jag inte ta än, pallar inte ett "inte gravid". Håller mensen sig borta idag och imorgon kanske jag vågar lördag...

corran skrev 2016-07-07 08:39:35 följande:

Verkar som att vi är många som har problem med just de billiga stickorna.. dåligt. Hoppas det bara är fel på testen.

• copycat

Så himla förvirrande. Gud så dumt det är att testa tidigt egentligen, man blir ju fan inte klokare, bara nojjigare:/ egentligen borde lömsn bara testa en vecka efter BIM, vore ju drömmen om man klarade det:/ *never gonna happen*

Förstår dig, tycker också man lägger mycket pengar på detta..men det är nog lika bra för du lär ju inte sluta fundera? Hoppas verkligen för oss båda att ägget fäst himla sent och att det tar tid därför..

DevilsDaughter skrev 2016-07-07 08:30:48 följande:

Fyraa: Skulle tyvärr inte tolka något i Cb då jag är en av dem som fått ett felaktigt plus med ett sådant test. Min plus var inte starkt, men det syntes i alla ljus och på långt avstånd osv ändå var det ingenting.

copycat: Jag ser skuggan.. Jag testade med gravidkollen och rfsu vanliga sticka imorse och det syntes inte ens en skugga. Det gjorde det igår när jag testade mitt på dagen med gravidkollen. Nu har jag lust att köpa ett sånt där testa tidigt test för att se om det är svagare än igår för då vet jag ju åt vilket håll det går. Men vill fan inte köpa fler test nu!

• copycat
    DevilsDaughter skrev 2016-07-07 09:16:25 följande:

frestelsen: Sådär såg mitt/mina också ut. 

copycat: Ja, ditt är ju tydligt på ett 25mlu, så du har antagligen något högre hcgvärde än mig eftersom mitt inte syns på ett sådant test. Känner dock att det är något oroväckande att jag igår på test nr 2 (inte testa tidigt) iaf såg en svag antydan till streck, men idag på morgonurin ingenting. Min man tror att det är ngt fel :/

Du kanske ska prova igen lite senare på dagen. Man rekommenderas ju att testa med morgonurin men för vissa är det tydligare senare. Verkar ju vara så för dig med tanke på igår? Hoppas verkligen det ska gå åt rätt håll!
  • copycat
    corran skrev 2016-07-07 09:13:36 följande:
    Ja men jag tycker ändp dina steck blivit tydligage morför första bilderna du lagt upp?

Jag har ju fått gravid på digitalt så gravid är jag med säkerhet. Men är irriterande att de billiga stickorna inte ökar.

Dock har predictor early ökat jätte bra så hoppas det är stickorna det äe fel på.

Men sjukt dåligt om stickorna är så dåliga!
    Jadu jag vet inte om jag tycker det, känner mig himla negativ nu. Sanningen är ju att testen blir MYCKET tydligare efter angiven tid, när det inte gills. Tycker att alla test inom angiven tid varit lika svaga (kanske yttepytte tydligare). Såg du den supertydliga bilden jag la upp, det var ju fan 35 min senare...inget å hurra över :(
  • copycat

Åh! Känns ju väldigt skönt att se/höra:)vilken dag efter ÄL fick du det där starka?

syskon2017 skrev 2016-07-07 09:33:15 följande:

Copycat, jag plussa svagt bim-2, samma svaga bim-1 och idag bim+1 så fick jag det här. Tror det tar lite tid för hormonerna att stiga!

• copycat
    syskon2017 skrev 2016-07-07 10:20:15 följande:

Jaduu, det måste ju vart äl+15? Osäker, har inte riktigt räknat från äl, men min cykel brukar alltid vara 27 dagar med äl någonstans i mitten! Men skulle haft mensen igår, om det säger något!

Har vart gravid två gånger innan och varav ett blev MA, och båda gångerna har det vart ganska svaga streck efter bim!

Okej, är ju själv på ÄL+13. Funderar på om jag pallar att inte testa förens lördag....hm...vore skönt att vänta lite just för att verkligen se en tydlig ökning och slippa de här myrstegen :)
Svar på tråden Bim Juli 2016