• copycat

Bim Juli 2016

DevilsDaughter skrev 2016-07-08 21:36:06 följande:

copycat: Jag vet faktiskt inte.. Få se hur jag känner, har känt av en del symptom idag så det känns ju bra, och också först nu fått lite flytningar vilken jag inte har haft sedan ägglossning FÖRRA cykeln.. Helskumt! Fick en del mensvärk idag och blev lite orolig men det gick över sen..

Har också flytningar. Har jag aldrig när det vankas mens. Är helt torr några dagar innan mensen kommer. Nu var jag helt torr några dagar och har sen i tre dagar haft flytningar, istället för mens. Det + svaga positiva test samt illamående (kräktes en gång idag, kom från ingenstans direkt efter lunchen) och en temp på 37,4 (har normalt 36,6) gör att jag verkliiiiigen hoppas på ett positivt på digitala snart. Har ju inga hemma men tänkte åka till Apoteket och köpa 2-pack imorgonbitti. Blir nog att jag testar både imorgon och på söndag. Vet att man ska testa med morgonurin men kan inte låta bli att tänka att hcg-halten kanske ökar under dagen och att man borde ha ännu större chans att plussa på kvällen om man hållt sig ett par timmar. Men kanske inte funkar så...

Du får hojta om du testar, spännande (och skitjobbigt) detta :)
  • copycat
    copycat skrev 2016-07-08 22:09:57 följande:
    Har också flytningar. Har jag aldrig när det vankas mens. Är helt torr några dagar innan mensen kommer. Nu var jag helt torr några dagar och har sen i tre dagar haft flytningar, istället för mens. Det + svaga positiva test samt illamående (kräktes en gång idag, kom från ingenstans direkt efter lunchen) och en temp på 37,4 (har normalt 36,6) gör att jag verkliiiiigen hoppas på ett positivt på digitala snart. Har ju inga hemma men tänkte åka till Apoteket och köpa 2-pack imorgonbitti. Blir nog att jag testar både imorgon och på söndag. Vet att man ska testa med morgonurin men kan inte låta bli att tänka att hcg-halten kanske ökar under dagen och att man borde ha ännu större chans att plussa på kvällen om man hållt sig ett par timmar. Men kanske inte funkar så...

Du får hojta om du testar, spännande (och skitjobbigt) detta :)
    Började nu blöda rejält från tandköttet när jag borstade tänderna. Behöver inte betyda nåt och hade inte känsligt tandkött i förra graviditeten. Men man hoppas ju. Kan inte låta bli att tycka att fler/mer symptom har kommit idag, hoppas det kan indikera att hcg-halten har ökat...
  • copycat
    corran skrev 2016-07-09 09:17:55 följande:
    Grattis :D :D <3 <3
    Åh tack! Känns helt fantastiskt. Idag var jag HELT säker på att det skulle stå "inte gravid" igen, trots att jag precis innan plussat med Apotekets egna test (ville försäkra mig om att det inte var fel på stickorna). Går inte kite förbannad på toa för att jag vet att det är negativt och så BAMM, rakt i nyllet på mig. Haha, de där bokstäverna betyder så mycket för mig:) är uppe med dottern, sambon har sovmorgon, har smygit in och lagt det på hans nattduksbord. Sitter spänd och väntar på ett glädjetjut där inifrån:D
  • copycat
    Lillesmultronet skrev 2016-07-09 09:26:26 följande:
    Grattis så underbart!!
    Tack <3 :)
  • copycat
    corran skrev 2016-07-09 09:34:06 följande:
    Åh <3 Berätta om han resktion sen :D
    Haha han bara tokskrek:
    - ÄLSKLING?!
    -....ja?
    - VI ÄR GRAVIDA!!!
    - jag vet!:)

Haha:)
  • copycat

Tack!<3 men gud så roligt! Vad glad jag blir, vi är gravida!:D grattis tillbaka!:D <3

DevilsDaughter skrev 2016-07-09 10:48:29 följande:

Copycat åhh va roligt!! Grattis!

Jag testade två starka streck idag! Så nu verkar det som att hcgnivån höjts betydligt! Nu känns det bra!

• copycat
    mamalolo skrev 2016-07-09 11:02:58 följande:
    Så kul för er båda! Grattis! Har ni några känningar?
    Tack!
    Jag har molvärk, är värm, lite yr, svagt illamående ibland. Ömt tandkött upptäckte jag igår också.
Svar på tråden Bim Juli 2016