Bim Juli 2016
DevilsDaughter skrev 2016-07-08 21:36:06 följande:
copycat: Jag vet faktiskt inte.. Få se hur jag känner, har känt av en del symptom idag så det känns ju bra, och också först nu fått lite flytningar vilken jag inte har haft sedan ägglossning FÖRRA cykeln.. Helskumt! Fick en del mensvärk idag och blev lite orolig men det gick över sen..
Har också flytningar. Har jag aldrig när det vankas mens. Är helt torr några dagar innan mensen kommer. Nu var jag helt torr några dagar och har sen i tre dagar haft flytningar, istället för mens. Det + svaga positiva test samt illamående (kräktes en gång idag, kom från ingenstans direkt efter lunchen) och en temp på 37,4 (har normalt 36,6) gör att jag verkliiiiigen hoppas på ett positivt på digitala snart. Har ju inga hemma men tänkte åka till Apoteket och köpa 2-pack imorgonbitti. Blir nog att jag testar både imorgon och på söndag. Vet att man ska testa med morgonurin men kan inte låta bli att tänka att hcg-halten kanske ökar under dagen och att man borde ha ännu större chans att plussa på kvällen om man hållt sig ett par timmar. Men kanske inte funkar så...
Du får hojta om du testar, spännande (och skitjobbigt) detta :)