Bim Juli 2016
Nu håller jag tummarna för oss andra! BIM -6 idag för mig.... Har beställt ett ett testa-tidigt som troligen kommer imorgon och tänkte testa tisdag morgon. Är det för tidigt tror ni?
Det är ju i så fall BIM -4 eller -5
Tack för pepp! Mensen smygstartade dock igårkväll och kom med dunder och brak nu på morgonen :( suck..
Hoppas det är ett gravidtecken. Om mensen dykt upp och det inte har passerat efter mensens avslut kolla upp så det inte är en svampinfektion bara. Det brukar man dock oftast få under amningstiden men ja!
Däremot tycker jag att det låter riktigt lovande som ett gravsymtom!
Hej, hoppar gärna in här! Bim den 20 juli och är på äl + 7 idag. Ända sedan efter äl har jag haft en väldig molvärk och varit helt orkeslös! Kan självklart vara andra omständigheter också - men följer gärna med i tråden då vi självklart hoppas på ett plus:)
Vi har barn i samma ålder då. Har en född september 2011 och en född juli 2014. Är dina födda då också eller vilka år och månad? Kul med barn i samma ålder!
Superspännande med ett svagt rosa streck också! Kan du inte dela en bild på nästa test!
September 11 och nov14.
Försökte få upp en bild. Gjorde ett nytt test imorse med annat märke äl+11 och starkare streck men går inte lägga upp från Tele