Bim Juli 2016
Många här inne har ju testat tidigt och fått positivt med vanliga stickor. Men ni som även provade med CB:s digitala test sen, när testade ni positivt med dem? Hur många dagar innan/efter BIM? Skulle vara så skönt att få den där sista bekräftelsen med orden "gravid". Det är ju Predictor early som gett mig tydliga plus här men alla andra test (lika känsliga/känsligare) visar ingen ökning att tala om trots 1-2 dagar emellan.
Det är lite svårt för mig att ta morgonurin också, är inte så koncentrerat för egen del. Dricker ju så mycket vatten innan jag lägger mig (ibland även under natten i samband med amning) och har fått starkare plus nu i dagarna genom att hålla mig 3 timmar istället utan något vattendrickande. Så ja, jag vill gärna prova att ta ett CB-digital men är så jäkla skraj att få ett "Inte gravid". Vill vara säker på att de där strecken som varierar i styrka lite som dem vill mest beror på att det är olika koncentrerat i urin varje gång och inte att det indikerar på att något är fel. Det digitala testet skulle ju bekräfta en fortsatt hormonell ökning i alla fall och också ett på svar "på prent". Jag har bara vågat använda CB:s digitala gravtest efter eller samma dag som BIM under tidigare graviditeter.