jennii89 skrev 2016-06-30 08:13:13 följande:
Bim -1 och jag är gravid!!!!!!!! Tog sig på första försöket. jag kan inte fatta det!! Men är ju så tidigt än så vågar egentligen inte vara allt för glad :)
Men åh så härligt jennii89! STORT grattis!
Tänkt inte så mycket utan glädjs över pluset istället, vad som än händer längre fram går ju inte att styra över ändå utan att passa på att vara glad när tillfälle ges är nog lika bra.
Skyrocket skrev 2016-06-30 08:58:26 följande:
Har medvetet hållit mig undan från familjeliv ett tag. Blev så himla ledsen när mensen dök upp, trots att det var vårat första försök. Ser bebisar och gravida överallt.. har velat ha en trea länge men det är först nu som vi verkligen börjat försöka och då känns varje dag evighetslång. Vi har i alla fall ordnat ett större boende, från ca 74 kvm till 116 i höst. Känns skönt..
Stort grattis till alla plus! Så roligt att se er glädje och få följa vägen dit. :)
Kram till dig! Hur länge har du velat skaffa en trea? Hur länge tog det att bli gravid med de andra barnen? Jag var själv jättedeppig när det visade sig att jag inte var gravid, riktigt tungt och tog nästan en vecka innan jag började inse på riktigt även om jag försökt se framåt hela tiden. Det är inte lätt! Börjar du närma dig ägglossningen nu? En ny möjlighet denna cykel!
Skönt att ni ska flytta till lite större boende till hösten också, då har du något att se fram emot och säkert en hel del att stå i med. Haha!