• copycat

Bim Juli 2016

Gaah tack?! Haha vågar inte ta emot ett grattis än:P

Nä precis vore så jobbigt att få "inte gravid". Även om man är det. Man kanske ska vänta till stickorna ökar i styrka. Men det är ju så seeegt att vänta...ska åka och handla mat snart, funderar på att köpa ett test..så har man hemma... ;)

corran skrev 2016-07-05 07:50:58 följande:

Vågar mig på ett grattis :D

är också sugen på ett digitalt.. men vet inte om det kommer visa något åå det än

• copycat

Tack för titten Monsan! Vågar inte riktigt tro det själv:)inväntar nån dag till och starkare streck innan jag vågar tro:D men tack!

Monsan skrev 2016-07-05 08:46:14 följande:

Jag ser oxå två streck.. :).. grattis.

• copycat

Har noll erfarenhet av CB (har själv bara provat den med veckoindikator) men jag ser ju ett till streck?!:) vilken dag efter ÄL?:)

Lägtarså skrev 2016-07-05 08:40:10 följande:

Vad tror ni om detta? Bim -4

• copycat

Blir det nåt digitalt ikväll?:) har köpt ett cb digitalt nu (inte med veckoindikator, bara + eller -) som jag tror jag ska ta imorgonbitti...

corran skrev 2016-07-05 10:40:24 följande:

Fick ju plus igårkväll med ett testa tidigt test. Kanske ska ge mig på ett digitalt ikväll med veckoindikator. Vill ha svart på vitt, helst NU :P

• copycat

Låter som en bra plan:) uppdatera oss sen!

corran skrev 2016-07-05 17:11:56 följande:

Tänkte ta en sticka först ikväll och se om det syns något på den gör det det så blir det ett digitlat också i samma urin :)

• copycat

Men ÅÅHHH!!!!:):):) vad underbart! Stort stort grattis!:)

corran skrev 2016-07-05 19:02:49 följande:

Resultatet. Åh så skönt! Svart på vitt nu, jag ÄR gravid <3

• copycat

Känner mig så ledsen, måste ju vara spök? Har ju inte ökat sen i förrgår och fick inte gravid på digitala. Morgonurin. ÄL+12:( idag kommer väl mensen...jag var så säker?!

• copycat

Vet att man inte ska avläsa efter men står ju här och stirrar....så här efter ytterligare nån minut...bilderna blir ju inte super..

• copycat

Ja alltså jag tycker det är så konstigt att jag skulle få spök på tre olika?! Men nu känns det inte bra, var så säker på att dels Stickan skulle visa mycket starkare samt att jag skulle få gravid på digitala...inget av det. Så snopet!

Skyrocket skrev 2016-07-06 08:10:40 följande:

Ge inte upp hoppet än! Jag ser ett streck utan att behöva anstränga mig på den där bilden. Det ser inte ut ett spök streck i mina ögon. Försök avvakta några dagar till. Ibland tar det lite tid för HCG att öka.

• copycat

Tycker också det?! Men blev så definitivt med det digitala:( Ja jag har inte jättelång lutealfas, är på dag 31 i cykeln och har BIM idag. Senaste halvåret har jag haft allt mellan 26-35 dagar men senaste tre månaderna har jag haft 30, 31, 31.

DevilsDaughter skrev 2016-07-06 08:35:43 följande:

copycat: Förstår att det är frustrerande, men du kan ju inte få så starka spökstreck på flera test, det vore ju verkligen jättekonstigt. Har du BIM idag?

skyrocket: Även om ni missat de mest fertila dagarna, så har ni kanske fått till det ngn dag innan det? Spermier kan ju överleva flera dagar! Ni kan kanske ha sex idag också? Så tidigt som möjligt.

rödflamma: vad tråkigt! Hoppas det blir plus sen ändå! Har tyvärr ingen erfarenhet av det, men hoppas få erfara det denna gången ;)

Svar på tråden Bim Juli 2016