-
Spännande! ÄL+10 idag men vågar inte, så jag har gjort bort morgonkissen så att jag inte ska kunna ångra mig:PFyrAAAA skrev 2016-07-03 23:24:13 följande:Ja dagarna mellan äl och mens går alltid vääääldigt sakta! Med nr 1 testade jag svagt pos på dag 10, med tvåan neg på dag 9 och svagt pos på dag 11, trean svagt pos på dag 13. Är på äl +7 idag och tänker tidigast testa på äl +10 eller 11, dvs ons eller tors!
-
ÄL+10 idag och extreeem mensvärk/ryggvärk/strålningar mot höften när jag klev upp för 1h sen, känns precis som att mensen ska komma. Sitter i soffan nu och nu är värken helt borta. Får se hur denna dag ter sig....är det några som testar idag?:)
-
Åh, alltid tungt med negativa test, men du får försöka tänka att du testar väldigt tidigt så hoppet är ju verkligen inte ute än!DevilsDaughter skrev 2016-07-04 08:31:31 följande:
Negativt test idag också.. ÄL+8 :( Tungt å gå till jobbet idag..
-
Tjejer. ÄL+10 idag. Gick upp på morgonen och kissade UTAN att testa (just för att jag inte vill egentligen, är ju så tidigt). Men tro på fan om jag ändå inte får för mig att testa NU? Mitt på dagen? Med att ha hållt mig typ 2 timmar. Hur dum är man? Nåja, uppenbarligen dum. Men hörrni....ja det är sjukt tidigt (plussade svagt med dottern på ÄL+14), men är det bara jag som ser ett ultrasvagt streck? Lägger in originalet plus en som jag trixat med för att ni ska förstå vad jag menar:) snälla titta och hojta om ni tror det är nada, spök, eller om det faktiskt är ett galet tidigt (för å va mig) plus.....
-
Tack för att ni tittat!:) så himla enerverande! Skulle ju INTE testa och så gör jag det med lunchurin...blir så trött, nu glor jag ju bara på detta test :/ frågan är om jag ska ta ett till imorgon eller vänta till onsdag då det garanterat borde vara tydligare...men just nu känns ju onsdag som år 2020 ungefär.
-
Haha ja vem försöker man lura, klart jag kommer testa imorgon ;/
DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:34:06 följande:Copycat: tycker mig ana ngt men min telfon är sprucken så ser inte så bra på den. Jag hade testat imorgon OCH på onsdag ;)
Josnos: grattis!! Hoppas det går vägen för er!
-
Tack:)Lägtarså skrev 2016-07-04 19:43:34 följande:Hoppas och håller tummarna för ett + :D
-
Absolut:) har nu på kvällen rätt stark mensvärk så det känns himla nojigt. Samtidigt vet jag ju att mensvärk också kan vara växtvärk när livmodern växer. Så var det med min dotter. Jag vaknade på BIM (hade inte testat nåt innan) med världens mensvärk så jag visste att mensen kommit precis som vanligt. Snopet när inget blod fanns i trosan. Mensen brukade alltid komma på morgonen. Antog att sen väl skulle komma senare på dagen men icket. Nästa morgon tog jag test som var positivt:) men mensvärk är ju ändå alltid nojjigt, så kan inte låta bli att bli lite nedslagen:/ blir intressant imorgon :) ÄL+11 då så fortf rätt tidigt...Lägtarså skrev 2016-07-04 20:48:08 följande:Uppdatering imorgon då :)
-
Visst fan är det väl ett streck idag också?! ÄL+11. Fortfarande svagt, undra när man kan testa cb digital veckoindikator. När jag gjorde det med dottern ÄL+14 fick jag "gravid 2-3"..hmm...vet inte riktigt vad jag ska tro, kan jag verkligen fått ett plus?!
-
Ser! Grattis!:)
ungmamma16 skrev 2016-07-05 07:07:42 följande:Visst ser ni de också? Syntes irl iaf