• copycat

Bim Juli 2016

Haha ja men verkligen, tre dagar är lika med tre år.

FyrAAAA skrev 2016-07-08 11:08:13 följande:

Hehe

Tänkte på det när jag läste bruksanvisningen på cb också "är du osäker på ditt resultat så testa igen om 3 dagar" ???? (Snarare 3 timmar)

• copycat
    Bäbiiiis skrev 2016-07-08 11:12:39 följande:
    Jaha just det ett äl-test. Kollade visst inte så noga. Ja äl test kan indikera grav men är ju väldigt lurigt att tolka.
    Jo det är ju verkligen det och man ska ju använda ÄL-test till ÄL och gravtest. Men när man inte har några gravtest hemma men ungefär 35 ÄL-test kan man ju roa sig med att ta ett :P tycker som sagt bara det var sjukt starkt för att vara 17-19 dagar bort. Men vem fan vet, kanske lika gärna indikerar mens :/
  • copycat

Okej jag fick upp den, plötsligt under uppbrytandet stod det gravid istället haha. Men det gills ju såklart inte, var bara lite kul. Fanns två remsor där inne. En med två streck och en med ett streck. Hur har det sett ut när du har brutit upp?!

copycat skrev 2016-07-08 10:25:29 följande:

haha hur fan gör man?! inbrottssäkert ju :P

• copycat
    copycat skrev 2016-07-08 11:26:42 följande:

Okej jag fick upp den, plötsligt under uppbrytandet stod det gravid istället haha. Men det gills ju såklart inte, var bara lite kul. Fanns två remsor där inne. En med två streck och en med ett streck. Hur har det sett ut när du har brutit upp?!

Mäh. En med ett streck och en med två streck, ska det ju stå. Som bilden såklart :)
  • copycat

nähä läste mitt eget inlägg för snabbt, hade ju skrev "en med två streck och en med ett streck" pust. att man inte kan radera inlägg här...

• copycat
    Bäbiiiis skrev 2016-07-08 11:12:39 följande:
    Jaha just det ett äl-test. Kollade visst inte så noga. Ja äl test kan indikera grav men är ju väldigt lurigt att tolka.
    skulle citera dig tidigare för att visa det uppbrutna testet men råkade citera mig själv och nu kan jag inte radera det. Men du får gärna titta på bilden jag lagt upp och förklara hur det sett ut för dig när du varit gravid :)
  • copycat

Tack vad snällt! Får hoppas mitt ensamma streck blir starkare då...eller vad tror du utifrån de instruktionerna? Kan såklart vara att jag ej är gravid också. Men då är det märkligt med de positiva stickorna..

Bäbiiiis skrev 2016-07-08 13:11:25 följande:

Och när jag skrev "övre remsan" menar jag på din bild. Alltså remsan med ett streck.

• copycat

Vet inte, har ju inga billiga kvar:( är helt utan tester nu. Har inte mensen kommit söndag funderar jag på att ta ett nytt digitalt. Så segt!

Ska du testa varje dag eller hur hår tankarna?

DevilsDaughter skrev 2016-07-08 14:01:42 följande:

Va komplicerat det verkar vara med att tyda streck inuti ett sånt där test!

Copycat: Vad är dina planer nu? Min plan är ju att fortsätta testa upp de billiga test jag har hemma, 4 st.. Men mina planer är ju oftast kortsiktiga och det är väl bara en tidsfråga innan jag befinner mig på apoteket för att köpa ett annat test..

• copycat

Ja det lät himla klokt, har du säkert rätt i. Väntan fortsätter... <3

Mammaresan skrev 2016-07-08 14:05:52 följande:

Copycat svaret är egentligen enkelt varför inte det digitala visar att du är gravid (om du är det). Du får väldigt svaga sträck på dina gravtest hittills, ett så svagt sträck (och den HCG nivån det innebär) gissar jag på att CB digital inte "godkänner" som en tillräcklig hög nivå (alltså över 25mlu/ml) för att den ska visa "gravid 1-2 på skärmen". Jag tror inte att det digitala alltså säger så mycket då den inte kan registrera eller "se" svaga sträck som du själv kan när du testar på en sticka och tolkar själv. Måste vara jättefrustrerande att vänta men hoppas sträcken ökar för dig snart!

• copycat
    Bäbiiiis skrev 2016-07-08 14:17:39 följande:
    Jag tror att du är gravid. Du har ju gjort flera positiva test (även svaga streck ska ju räknas som pos) och även om flera här varit med om spök så tror jag att det är ovanligt. Jag kommer dock aldrig köpa cb vanliga tester som ska ge två streck i form av ett pluss efter allt jag läst här. Jag tror också cb digita kommer visa 1-2 veckor för dig inom 2 dagar. Men som sagt, detta är ju bara vad jag tror ;) Håller tummarna att det stämmer!
    Ja vi får helt enkelt se. Tänkte testa söndagmorgon. Känns segt. Nä cb som ska forma ett plus verkar ju verkligen helt värdelösa. Har aldrig köpt ett sånt och kommer inte göra det heller! Nåja, nu fortsätter väntan..
Svar på tråden Bim Juli 2016