Bim Juli 2016
Haha ja men verkligen, tre dagar är lika med tre år.
Hehe
Tänkte på det när jag läste bruksanvisningen på cb också "är du osäker på ditt resultat så testa igen om 3 dagar" ???? (Snarare 3 timmar)
Haha ja men verkligen, tre dagar är lika med tre år.
Hehe
Tänkte på det när jag läste bruksanvisningen på cb också "är du osäker på ditt resultat så testa igen om 3 dagar" ???? (Snarare 3 timmar)
Okej jag fick upp den, plötsligt under uppbrytandet stod det gravid istället haha. Men det gills ju såklart inte, var bara lite kul. Fanns två remsor där inne. En med två streck och en med ett streck. Hur har det sett ut när du har brutit upp?!
haha hur fan gör man?! inbrottssäkert ju :P
Okej jag fick upp den, plötsligt under uppbrytandet stod det gravid istället haha. Men det gills ju såklart inte, var bara lite kul. Fanns två remsor där inne. En med två streck och en med ett streck. Hur har det sett ut när du har brutit upp?!
nähä läste mitt eget inlägg för snabbt, hade ju skrev "en med två streck och en med ett streck" pust. att man inte kan radera inlägg här...
Tack vad snällt! Får hoppas mitt ensamma streck blir starkare då...eller vad tror du utifrån de instruktionerna? Kan såklart vara att jag ej är gravid också. Men då är det märkligt med de positiva stickorna..
Och när jag skrev "övre remsan" menar jag på din bild. Alltså remsan med ett streck.
Vet inte, har ju inga billiga kvar:( är helt utan tester nu. Har inte mensen kommit söndag funderar jag på att ta ett nytt digitalt. Så segt!
Ska du testa varje dag eller hur hår tankarna?
Va komplicerat det verkar vara med att tyda streck inuti ett sånt där test!
Copycat: Vad är dina planer nu? Min plan är ju att fortsätta testa upp de billiga test jag har hemma, 4 st.. Men mina planer är ju oftast kortsiktiga och det är väl bara en tidsfråga innan jag befinner mig på apoteket för att köpa ett annat test..
Ja det lät himla klokt, har du säkert rätt i. Väntan fortsätter... <3
Copycat svaret är egentligen enkelt varför inte det digitala visar att du är gravid (om du är det). Du får väldigt svaga sträck på dina gravtest hittills, ett så svagt sträck (och den HCG nivån det innebär) gissar jag på att CB digital inte "godkänner" som en tillräcklig hög nivå (alltså över 25mlu/ml) för att den ska visa "gravid 1-2 på skärmen". Jag tror inte att det digitala alltså säger så mycket då den inte kan registrera eller "se" svaga sträck som du själv kan när du testar på en sticka och tolkar själv. Måste vara jättefrustrerande att vänta men hoppas sträcken ökar för dig snart!