Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Bim Juli 2016

stellan: De gånger som jag har ömma bröst mellan ägglossning och mens så försvinner ömheten först efter att mensen har satt igång. Denna gången (när jag blev gravid) så var brösten bara lite lätt ömma. 

Alexandra: Tack!
    Jag har alltid dåligt humör dagen jag får mens. Det hade jag även denna gången trots att mensen inte kom.

mamalolo: Svagt illamående som kommer och går. Känslig mot matlukt och mår lite konstigt när jag inte ätit på länge och känner att jag måste få i mig ngt snabbt. Annars äter jag väldigt sällan.. Kissnödig ofta vilket nog beror på svullnad.

• DevilsDaughter

Snäckan: vilken dag i cykeln är du på och hurlång cykel har du. Jag brukar ibland missa min stegring om jag inte testar minst två gånger om dagen.

• DevilsDaughter

Tr3dockan: vilkatester anvä der du? Jag har alltis fått svagt plus på CB när jag testat, gravid som ogravid. Tror inte det är ngt av det du räknade upp som är felet. Får du mensen när den "ska" komma?

• DevilsDaughter

När jag plussade så var de halvömma när jag klämde på dem, men då har de varit så sedan strax efter ägglossning till nu, någon vecka efter plus. Något större är de också.

• DevilsDaughter

blixtpatrullen: På CB brukar man kunna se ett streck där det blåa strecket ska vara. Har fått så och blivit lurad på det. Ta ett annat test, vilket som. Men testa-tidigt är störst chans att fånga ett tidigt plus med.

skyrocket och gruffy; Stort grattis!!!! Hur känns det!?

• DevilsDaughter

emzerus: Spännande! Hoppas det är ett plus! När ska du testa nästa gång?

lillagumman: Har du ägglossning som du brukade? Isf är det ju ett väldigt gott tecken att mensen inte kommit! Man behöver inte känna något för att vara gravid! Förstår inte hur du kan hålla dig från att köpa ett test haha!

• DevilsDaughter

emzerus: ok, ,jag har fått svagt flera gånger på Cmplus utan att ha varit gravid, även på typ ÄL+6. Men Loyds brukar va bra.. Men jag skulle nog sluta testa med CB..

• DevilsDaughter

ippaas: Tycker också det är en skugga där!

L91: Då är det nog ÄL på g, om mensen bara hoppade över så brde det ju vara snart du ska ha ÄL. Det va ingen skugga el så på gravtestet heller? Har du testat med ÄLtest hela vägen från bim och fram till nu? Fick du positivt på ÄLtest på förra cykeln, alltså innan senaste BIM? Tänkte annars om din ägglossning inträffade mycket senare än du trodde? Haft sex regelbundet även efter när din förra ägglossning borde ha varit?

• DevilsDaughter

L91: Ja, det är nog bara att fortsätta ÄLtesta och se vart det leder. Ser ju dock att det iaf är ngt hormon i din kropp som stiger. Om du helt vill utesluta graviditet så hade jag testat med ett predictor early- test. Det är väldigt tydligt och ett av de test som visar lägst nivå av hcg. RFSU:s testa tidigt mäter tex 20... och de vanliga 25... och predictor early 10, och det blir ett så tydligt och bra streck med dem. Får du blankt på ett sådant så är det med alla säkerhet ÄL på G!

• DevilsDaughter

J: Morgonurin funkade inte alls för mig, jag testade positivt på andra urinet för dagen och negativt på morgonurinet lääänge efter att mitt första plus kom, jätteskumt!

Svar på tråden Bim Juli 2016