Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Bim Juli 2016

Fyraa: Jag är idag på ÄL+10. I förrgår (ÄL+8) hade jag en hel del mensvärk hit och dit, på kvällen var livmodern öm men igår kände jag inte så mycket alls. Idag när jag eg skulle fått mens så var jag på tåligt humör och kände att jag inte hade tålamod med barnen, som alltid dagen för mens. Brösten har varit lite lätt ömma och lite svällda.

Deni: Nu kommer jag inte ihåg om jag frågat dig innan eller om du skrivit om det innan, men om din sambo nu är så motsträvig till att söka hjälp/kolla upp sig så kanske de kan börja med att göra utredning på dig bara?

• DevilsDaughter

El: va tråkigt.. Troligen hade du ÄL dagen efter det sista positiva ÄLtestet och troligtvis om du inte är gravid skjuts mensen fram också så att BIM också blir senare. Vad testade du med för test?

• DevilsDaughter

Ska du testa digital då? Aldrig testat med ett sådant test;) Sugen på att prova det, men känns som att jag har lagt pengar på tester så det räcker..

• DevilsDaughter

Copycat: jag testade ikväll med ett vanligt test från gravidkollen och det gav inte ens antydan till streck. Då är vi på samma dag efter ÄL.. jag kommer testa imorgon med morgonurin med samma test (de mäter samma som billiga-tester..

Rosenblad: jag tror det kommer släppa för er så fort ni får hjälp! Det kan ju vara något litet som behövs bara som hjälp på traven! Och er stress gör INTE att du inte bli gravid!!

• DevilsDaughter
    Deni: Har du försökt prata med honom om hur du känner kring att han inte stöttar mer och är mer engagerad? Det är ju lätt för en kille och säga "de blir när de blir". Men för tjejen blir gravidgrejen lätt hela hennes värld och det mest viktiga i livet och ibland behöver kanske mannen lite hjälp att förstå att det är så det ligger till.

Copycat: Jo, så är det ju.. Men det känns bra konstigt att säga och känna att man är gravid då man står med ett helt blank test i handen.. Ärligt talat så har jag redan illamående. Har haft det i typ två dagar, vägrade tro att det var ett graviditetssymptom då jag testade negativt men nu när jag testat positivt inser jag att det måste vara det! Att kroppen ska vara så yberkänslig för lite hcg, inte ens ett vanligt gravtest kan ju mäta det ju!

• DevilsDaughter

mixxi: När jag var kring ÄL så hade jag inga flytningar alls, kände till och med inuti men inget. När vi hade sex så var det torrt också, till "våtflytningarna" kom då vid sexet. Såhär var det ända sedan mensen tog slut till nu och nu är jag tydligen gravid. Vi misstänkte att jag inte hade ÄL men tydligen hade jag det..

• DevilsDaughter

Fyraa: Skulle tyvärr inte tolka något i Cb då jag är en av dem som fått ett felaktigt plus med ett sådant test. Min plus var inte starkt, men det syntes i alla ljus och på långt avstånd osv ändå var det ingenting.

copycat: Jag ser skuggan.. Jag testade med gravidkollen och rfsu vanliga sticka imorse och det syntes inte ens en skugga. Det gjorde det igår när jag testade mitt på dagen med gravidkollen. Nu har jag lust att köpa ett sånt där testa tidigt test för att se om det är svagare än igår för då vet jag ju åt vilket håll det går. Men vill fan inte köpa fler test nu!

• DevilsDaughter

frestelsen: Sådär såg mitt/mina också ut. 

copycat: Ja, ditt är ju tydligt på ett 25mlu, så du har antagligen något högre hcgvärde än mig eftersom mitt inte syns på ett sådant test. Känner dock att det är något oroväckande att jag igår på test nr 2 (inte testa tidigt) iaf såg en svag antydan till streck, men idag på morgonurin ingenting. Min man tror att det är ngt fel :/

Svar på tråden Bim Juli 2016