-
-
Äh de syns ju inte. Men irl syns det ganska tydligt. På bilden i min mobil så syns de sådär. Men här inte alls. :(
-
Haha men ärligt så tror jag inte att det är ngt. Man ska ju inte öppna dem! Fattar inte varför de inte fastnar bättre på bild för de är ganska tydligt. Dock ser man de inte genom rutan jue!?
Är trött på mig själv nu hehe.. blir till å testa imorgon men nu har jag bara vanliga test kvar hehe.. -
Alexandra. Det låter ju lovande för min del! Vågar dock inte tro på att detta skulle betyda ngt. Det fastnar ju uppenbarligen inte ens på bild. Irl ser man tom att det är lite rosa (som det andra strecket, men som sagt mkt svagt.. aja.. blir till å testa imrgon!
-
Corran: ÄL +8. Men får mens ÄL+10.. då är vi i samma situation då kan man säga..
-
Corran: ÄL +8. Men får mens ÄL+10.. då är vi i samma situation då kan man säga..
-
Menar du mitt test verkligen? Tyckte de såg helt blankt ut på bilde .. men min telefon är verkligen värdelös. Har tappat den så den är helt sprucken och kameran är inte den bästa.. men sysn som sgt utan tvekan irl.
-
corran: Är det vanligt med "torkstreck", kommer det efter tiden gått ut?
Alexandra: Det mäter 10(mlu?). Har beställt på nätet och så hade jag bara 25:or hemma, men hittade ett apotek här som sålde som mäter 10, så det ska jag testa med imorgon :)
josefinenyberg: Vad tråkigt:( Spelar ingen roll att det är första försöket, man kan bli ledsen ändå. Hur brukar det fungera med en äggstock? Får du ägglossning varannan månad då eller tar den äggstocken över helt?
EL: Ja, det har ju lite med när ägget fäster att göra när man plussar, men jag "måste" ju plussa tidigt för att få någon graviditet eftersom jag får mens på ÄL+10 :/
Hoppfull: vad tråkigt:( Men kul att du är med för en omgång till i juli;)
IA89: Tror också det kan vara nyttigt, svårt att släppa på det när man är här mkt. Vi kanske ses då! Trevlig semester!!
Lindgrenmaria: Precis så känner jag med. Ömhet i magen och en hel del mensvärk. ÄL+8
EL: Om jag hade haft det som symptom, att det kom massa flytningar, så hade jag absolut trott att jag vart gravid, men sen är det ju olika från person till person vad som tillhör vanligheterna. Men jag hoppas verkligen det är ett gravtecken för dig!
lägtarså: Låter lovande!!
E.L: Tror absolut att du är gravid! Det kan ta ett tag innan det går med digitaltest.
Mixxi: Räkna med ungefär ett 12h-24h från sista positiva ÄLtestet. Det är då de flesta har ägglossning tror jag.
copycat: haha.. Ja jag hade då inte kunnat hålla mig!
Lycka till alla!! Spännande nu när det är nära BIM för många i tråden!
Vi är nog några stycken nu som kommer testa imorgon! -
Corran: åh du fuskade! Haha..! Va kul att du fick ett plus! Eftersom ni hade sex fem dagar innan äl är de störst chans för flicka :)
Crazy c: efter att ha testat mkt med ältest så har jag erfarit att ibland börjar symptomen tidigare utan att äl kommer tidigare. Men kan ju också va så att äl är tidigare för dig denna månaden. Ha sex för säkerhetskull ;) -
Milie: Det kan bli så att man får positivt ÄLtest i flera dagar och då brukar ägget inte släppa förren efter sista positiva testet. Har hört detta här på FL så har ingen säker källa för detta. Vet dock någon i en tråd som fick positivt ÄLtest i tre dagar och efter tredje dagen kände hon ÄLsmärta. Dock inte så vanligt har jag förstått att man testar positivt flera dagar i rad.
corran: Japp det ska jag. Ja oddsen för flicka ska ju vara högre men sen så är det nog ändå närmare 50/50.
EL: Du behöver inte ha symptom. Kan va ngt ändå! Jag tycker när man får alla PMSsymptom samtidigt så börjar man ge upp lite smått. Det sista PMSsymptomet för mig brukar va finnar, men så länge jag inte känner så mkt alls så är jag mer hoppfull.