Välkommen igen! :)
Då är jag precis en vecka efter dig. 11+1 för mig idag. Kub ul nästa vecka och är sjukt nervös inför det. Vill ändå göra det men jag tror att alla dessa tester nu för tiden gör en nervösare än man skulle behöva vara. Och det är en sannolikhet, så det säger eg inte ett skvatt...
Tänker på hur det var när min mamma väntade mig och det inte ens fanns vanligt ul. Tror inte att de var nervösa på samma sätt då iaf. :)
Har ingen aning om mammakläder, men får nog börja googla på det snart. ;)
Svansjön skrev 2016-08-01 06:49:10 följande:
Nu är det längesen jag var här inne, har inte orkat läsa ikapp :)
Idag är jag i vecka 12+1, är konstant kissnödig och känns som kissblåsan sväller upp och värker i magen. Blir väl som med sonen, det försvinner inte förrän bebis är ute ur magen.
Igår köpte vi syskonvagn :)
En bugaboo Donkey duo mes ståbräda/pall.
Nu har vi 5 vagnar så jag måste sälja tre stycken =D Kommer även spara vår BJ city mini GT.
Är någon intresserad av billiga vagnar är ni välkomna att köpa. Har en crescent trike exa, jättefint skick i svart, sitt och liggdel.
Har en Brio Smile dock bara sittdel. Samt en sprillans ny och ouppackad Maxi cosi Stella endast sittdel.
För övrigt börjat illamåendet smyga sig ikapp igen, hur är det för er?
Har dessutom valt att inte göra KUB, tror inte det kommer säga oss så mycket utan mest oroa oss i onödan. Känner en tjej som fick 1:2000 men hon var just den 1:an.
Någon som har tips på var man kan köpa gravidkläder utöver hm, Lindex, mamalicius mm??
Sorry för långt inlägg!