Svansjön skrev 2016-09-23 11:04:03 följande:
Haha, bara inse att vi börjar bli gamla och inte hänger med längre. Nä jag får nog börja köra bomben i badhuset och jaga Pokémon för att testa hur det är att vara ungdom! :)
Jag går på vattengympa och gör alltid bomben när jag hoppar i
fast mest pga att mina knär är lite trasiga och inte riktigt fixar att klättra i stege utan uppvärmning. Sen efteråt när jag ska ur går det bra. Men min mamma tyckte att det verkade kul, så nu gör hon också bomben. I sin pensionärsgrupp
1900920802 skrev 2016-09-23 11:29:58 följande:
Hej, nu har väl dom flesta varit på rul, hur gick de för er? (Jag har inte hängt med här senaste dagarna, glömmer bort å gå in å läsa här ibland) :)
Vi var på rul 19de.. en liten frisk flicka i v 18+3 som var 16 cm och huvudmått 43.5 mm diameter! (De enda ja kmr ihåg att bm sa) :D man var så inne i sina egna gjädjetankar! Jag är nyfiken på hur era mått var på era små när ni var på rul och hur de gick :)
Äntligen kan man köpa baby tjejkläder!! Galen på att handla kläder men inte vågat köpa förrän nu :D
Minns inga mått alls
men allt såg bra ut, de kunde inte se kärlen vid hjärtat så vi ska tillbaka, men eftersom det fanns 3 kärl i navelsträngen och hjärtat såg helt perfekt ut så fanns ingen orsak till oro. Av misstag såg de att det var en pojke vi väntade. Typiskt killar att fladdra med snoppen i fel ögonblick liksom