Lilleloppa skrev 2016-05-17 13:22:43 följande:
Hej!
Jag åt enkel kur alla tre gånger. Jag vet att jag har ägglossning även utan dessa tabletter men i och med att det inte har funkat på nästan tre år vid denna tid så kunde vi lika gärna testa med Pergotime. Man vet ju aldrig om man har halvdålig kvalitet på äggen och Pergotime kan kanske göra skillnad på så sätt också. Men under dessa tre månader hände inget tyvärr :/. Det var värt ett försök, för många går det ju vägen :)
Vi slutade sedan med Pergotime i februari då vi fick tid för IVF och behövde ha en period helt utan konstigheter i kroppen innan vi kunde börja. Så nu har vi precis gjort klart vårt första IVF försök och har drygt en vecka kvar innan vi kan ta ett gravtest! En evig väntan...
En Parentes, det är väldigt intressant hur jobbig denna barnaverkstads-situation är samtidigt som man ändå klarar av att gå igenom det! Förhoppningsvis behöver ingen av oss vänta mycket länge till innan vi ser ett +!
Okej, ja jag får ju se om det hjälpte mig. tror jag har äl idag för hade ont i magen igår och idag (förlåt) så kom det mycket äggviteliknande flytningar i morse. Så vi får se om det hjälper mig.
Jag hoppas och håller tummarna för att det går vägen för dig att du får ett +.
Lycka till! :) Skriv gärna hur det gick, om du vill såklart :)