Pergotime biverkningar (ni som ätit Pergotime)
Säkert olika för alla men jag åt Pergotime under 3 månader, inget positivt resultat men heller inga biverkningar! Det var ett försök i alla fall! :)
Säkert olika för alla men jag åt Pergotime under 3 månader, inget positivt resultat men heller inga biverkningar! Det var ett försök i alla fall! :)
Lilleloppa:
Åt du enkel kur eller du fick dubbla o sen trippel kur? Hur har det gått för dig efter Pergotime? :)
Hej!
Jag åt enkel kur alla tre gånger. Jag vet att jag har ägglossning även utan dessa tabletter men i och med att det inte har funkat på nästan tre år vid denna tid så kunde vi lika gärna testa med Pergotime. Man vet ju aldrig om man har halvdålig kvalitet på äggen och Pergotime kan kanske göra skillnad på så sätt också. Men under dessa tre månader hände inget tyvärr :/. Det var värt ett försök, för många går det ju vägen :)
Vi slutade sedan med Pergotime i februari då vi fick tid för IVF och behövde ha en period helt utan konstigheter i kroppen innan vi kunde börja. Så nu har vi precis gjort klart vårt första IVF försök och har drygt en vecka kvar innan vi kan ta ett gravtest! En evig väntan...
En Parentes, det är väldigt intressant hur jobbig denna barnaverkstads-situation är samtidigt som man ändå klarar av att gå igenom det! Förhoppningsvis behöver ingen av oss vänta mycket länge till innan vi ser ett +!
Vad skönt att det var på det hållet och inte att du fått en längre cykel.
Jag läste att får man mycket äggviteliknande flytningar så har man antingen ägglossning nu eller om en dag. Men nu åker han till utlandet och tittar på fotboll imorgon. :( så vi får sexa på idag och imorgon bitti innan jag drar till jobb. Hoppas hoppas, jag håller tummarna på att kanske simmarna stannar där inne tills äl inträffar då, och att det blir något. Tack så mycket :) :)
Ja det verkar vara olika för alla. Ingenting är äckligt tycker jag när det gäller att få/skaffa barn :) haha sån är jag. :D Jag tycker allt sånt är intressant, hihi.
Jag ska gå in och kolla där, tack så mycket än en gång :D