• Annamalmo90

Pergotime biverkningar (ni som ätit Pergotime)

Hej alla. Har en fråga till er som ätit Pergotime. Fick ni biverkningar medans ni åt dem eller kom de efter ni slutat med dem? För jag känner ingenting, är inne på min 3:e tablett nu. Är det något fel då, eller har jag bara tur? 

• Svar på tråden Pergotime biverkningar (ni som ätit Pergotime)
  • TessanTess

Jag har ätit flera kurer men aldrig fått biverkningar :) Har blivit gravid på två av kurerna, ett missfall och nu är jag gravid i vecka 20 :)

• Poppy75

Jag fick inga biverkningar när jag tog pergotime. Om man inte räknar att bli gravid med tvillingar en biverkning förstås Skrattande

• Annamalmo90
    TessanTess skrev 2016-05-09 12:26:29 följande:

Jag har ätit flera kurer men aldrig fått biverkningar :) Har blivit gravid på två av kurerna, ett missfall och nu är jag gravid i vecka 20 :)

Okej, då är det inget 'fel' på mig då. :) Tråkigt med ditt missfall :( vet hur det känns, fick ett missfall slutet av Mars i år :(.

Åhh så kul :) Stort grattis till din graviditet :) :)   
  • Annamalmo90
    Poppy75 skrev 2016-05-09 13:09:58 följande:

Jag fick inga biverkningar när jag tog pergotime. Om man inte räknar att bli gravid med tvillingar en biverkning förstås Skrattande

Vad skönt o höra :) . Åhh vad roligt :) :) Två stycken, :) flickor eller pojkar, kanske en av var :) ?  Så roligt för er , stort Grattis:) :)
  • Poppy75

Två pojkar. Supermysigt men utmattande också. Hoppas det går vägen för dig.

• Annamalmo90
    Poppy75 skrev 2016-05-09 13:26:39 följande:

Två pojkar. Supermysigt men utmattande också. Hoppas det går vägen för dig.

Åh vad roligt :D . Ja det kan jag tänka mig. Tack så mycket :D Jag hoppas att det är min tur snart :D 
  • amandajavisst

Jag tog sista tabletten i lördags och har sedan dess fått större bröst och rejäla humörsvängningar.

Jag har inte den blekaste aning hur brösten kan växa, men det har dom gjort. Tyvärr har jag redan storlek 75F, så jag önskar INTE att de växer... Så svårt att hitta bh!

• Pimpinellan

Jag fick för tunn slemhinna vilket inte märktes förrän den jättefjösiga mensen kom.

• Annamalmo90
    amandajavisst skrev 2016-05-09 15:17:50 följande:

Jag tog sista tabletten i lördags och har sedan dess fått större bröst och rejäla humörsvängningar.

Jag har inte den blekaste aning hur brösten kan växa, men det har dom gjort. Tyvärr har jag redan storlek 75F, så jag önskar INTE att de växer... Så svårt att hitta bh!

Okej, jag började med mina i lördags. Varför du har fått större bröst o har humörsvängningar kanske pga ägglossningen som är på väg,. Ja jag har 75D nästan 75E, beroende på modell visst. De bh:ar som finns i den storleken är så tråkiga :) hehe
  • Annamalmo90
    Pimpinellan skrev 2016-05-09 15:30:15 följande:

Jag fick för tunn slemhinna vilket inte märktes förrän den jättefjösiga mensen kom.

:( :( 
Svar på tråden Pergotime biverkningar (ni som ätit Pergotime)