• Anonym (@)

Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!

Anonym (@) skrev 2016-04-10 09:33:26 följande:
    Så dum fråga. På lång sikt mår barnet bra av att föräldrarna mår bra, får en paus och kan vårda sin parrelation. I varje enskilt moment är barnet viktigare än hotell, men en hotellhelg kan vara det som får föräldrarna att orka vara riktigt bra föräldrar med glatt humör.
    Själv blir jag glad av att umgås med min familj[/quote]Då är det väl väldigt dumt att gå o må dåligt över att man inte fick 2 barnlediga kvällar/nätter för då mår ju barnen dåligt oxå
  • Anonym (@)

Om man har chans att vinna 10 miljoner men bara vinner 2 miljoner , då ska man väl vara glad för dom 2 man fick inte deppa över dom 10 man inte fick ?

• Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 09:40:33 följande:
    Ojdå, då kanske ni skulle kolla upp henne.

Normala 10-åringar sover 10-11 h/dygn och hon är alltså uppe i 13,5h, det är mer än vad en normal treåring sover (den ålder som syskonen väl är i om inte de också skulle sova onormalt mycket)
    Hon är fullt normal förutom sin diagnos men tycker det är skönt att sova precis som jag
  • Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 09:59:08 följande:
    Du har ett barn med EP och i inlägg #88 skriver du att "det är tillsyn på pojken" som du inte belastar storebror med en hel natt. Vad har 10-åringen för diagnos nu då? För det är väl inte så att du inte kommer ihåg allt du sitter och skriver här medan dina trötta barn sover bort mer än halva dygnet?
    Nä pojken med EP är bara 4 år flickan har endast en lättare form av autism som inte märks så mycket
  • Anonym (@)
    Anonym (?) skrev 2016-04-10 09:54:15 följande:
    Fast nu handlar det inte om chanser.

Nu handlar det om vad man blivit lovad. Blir man lovad något, så är det inte konstigt att man blir besviken om det inte händer. 

Tycker du det är OK att lova saker men sedan inte hålla det? 
    Har aldrig sagt det är ok men skulle aldrig lägga negativ energi på det om det hände
  • Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 10:01:53 följande:
    Och barnen sover fortfarande...
    Nä dom är med sin far ute o grejar med båten
  • Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 10:01:12 följande:
    Om man lovat sina barn en tur till Kolmården och de sedan bara får åka fram till grindarna och kika in, har barnen då inte rätt att bli besvikna?
    Lite skillnad på barn o vuxna i den frågan . Tror inte barnen skulle bli arga o skriva om det på fl eller är säker på att dom inte skulle det faktiskt
  • Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 10:08:04 följande:
    Oj, hann de med att stiga upp, gå på toa, äta frukost, tvätta sig och borsta tänder samt klä på sig på 20 minuter? De sov ju förut...?

Så du är alltså inte intresserad av att umgås med dina barn utan sitter hellre här och lägger tid på oväsentligheter?

Ja, du, som sagt, stenar och glashus...

Eller är det så att du sjunger Ho-aj-aj-aj-aj-buff innan de går och lägger sig för att maratonsova?
    Hon vaknade 09 idag o dom gick ut för en stund sen så visst hann hon det . Dom små vaknar tidigare men min man klev upp idag så jag ligger kvar i sängen än .
  • Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 10:11:07 följande:
    Varför det? Vill du inte umgås med dina barn? Väljer du bort tid med dem för att sitta och leka häxan surtant på FL?
    Jo det gör jag hela dagen sen , då jag varit vaken med pojken inatt fick jag sova 1 Tim extra .
    Sur är jag typ aldrig så det var nog skapligt fel att kalla mig .
  • Anonym (@)
    Anonym (Mycket präktigare än du!) skrev 2016-04-10 10:13:52 följande:
    När jag frågade om det förut skrev du heller inte att hon var uppe, utan att hon brukade sova mellan 20.00 och 09.30 på helgerna. Om du skall behålla din trovärdighet är det ett tips att du försöker hålla reda på vad du skriver...
    Oj ja vet inte , kanske är hon sjuk nu då så vaknade 9 av sin pappa som ville dom skulle följa med ut till båten . Måste nog ringa 112 direkt .
Svar på tråden Så besviken på mina föräldrar angående barnvakt!