• Asex

    Bästa a-sex

    För er som haft bra analsex: hur var er bästa gång? När, var, med vem, varför var det den bästa gången!

  • Svar på tråden Bästa a-sex
  • Anonym (Kille)

    Häromdagen kände vi oss lite småpilska. Barnen var hos kompisar, och vi hade alla möjligheter till ostörd sex. Situationen byggdes upp under flera timmar, med kommentarer, närhet, blickar, smekningar utanpå kläderna. Framåt eftermiddagen tog vi en dusch tillsammans, väldigt mysigt. 

    Sedan gick vi till sängs. Hon började med att suga ballen länge och väl, men lät mig inte komma... la sig i typ 69-position (lite vid sidan av mig), och bad mig att värma upp hennes stjärt samtidigt som hon sög mig. Petade in en buttplugg också... 

    Därefter la hon sig på magen, med en kudde under magen, precis vid kanten av sängen, så benen hamnade i 90° vinkel, och jag fick full tillgång till stjärten. Efter lite ytterligare uppvärmning och uppsmörjning med mer glid var hon redo att ta emot kuk. Jag satte på henne sakta, och undvek att gå för djupt.

    Efter några minuter så vände vi på henne, så hon hamnade på rygg, med sina ben på mina axlar. Jag stod upp vid sängkanten. Hon hade fortfarande en kudde under ryggen, så stjärten hamnade i precis rätt höjd och vinkel. Jag älskar denna ställning. Hon är helt fixerad, helt utlämnad, och jag ser hur stjärthålet töjs runt kuken, ser hur fittan savar, och hela hennes fantastiska kropp och bröst. Perfekt med ögonkontakt också, speciellt när man har analsex är det ju viktigt att man hittar ett tempo/vinkel med mera som fungerar (det ska ju inte göra ont!).

    Fortsatte att knulla stjärten, nu lite djupare och snabbare/hårdare. Körde på tills jag inte kunde klara längre, sprutade därefter stjärten full.(jag förstår faktiskt inte varför folk tycker om att spruta utanför, eller i ansiktet, men det är en helt annan historia).

    Hon hade mens, och kom inte. Hon ville inte. Det brukar vara så när hon har mens, annars är det 99% av alla gånger som hon kommer före mig. Och jag ger henne alltid oralsex tills hon är nöjd. Men hon vill inte det alls när hon har mens.

    Jättemysigt gos efteråt också. Kände mig så fullständigt tillfreds efter denna omgång.

    Känner verkligen att jag hittat rätt kvinna. En riktig keeper!

  • Dr Börje

    Ni som håller på och knullar i röven. Hur förbereder ni er innan? Alltså inte med smek och glidmedel utan jag tänker mera hygieniskt? Kör ni en rejäl tömning och grundlig tvättning innan? Hur resonerar ni då i såfall? "Ikväll skall vi köra analsex så det är lika bra att jag för mig redo för det redan nu...". Och börjar tvätta.

    Eller kör ni spontan analsex utan vidare förberedande tvagning?

    Nyfiken....

  • vargveum
    Dr Börje skrev 2016-05-19 14:16:49 följande:

    Ni som håller på och knullar i röven. Hur förbereder ni er innan? Alltså inte med smek och glidmedel utan jag tänker mera hygieniskt? Kör ni en rejäl tömning och grundlig tvättning innan? Hur resonerar ni då i såfall? "Ikväll skall vi köra analsex så det är lika bra att jag för mig redo för det redan nu...". Och börjar tvätta.

    Eller kör ni spontan analsex utan vidare förberedande tvagning?

    Nyfiken....


    Rövspolning typ lavemang medelst duschslang med avskruvat munstycke. Fyll upp, spruta ut, repetera.
  • 100kgpappa
    Dr Börje skrev 2016-05-19 14:16:49 följande:

    Ni som håller på och knullar i röven. Hur förbereder ni er innan? Alltså inte med smek och glidmedel utan jag tänker mera hygieniskt? Kör ni en rejäl tömning och grundlig tvättning innan? Hur resonerar ni då i såfall? "Ikväll skall vi köra analsex så det är lika bra att jag för mig redo för det redan nu...". Och börjar tvätta.

    Eller kör ni spontan analsex utan vidare förberedande tvagning?

    Nyfiken....


    Förbereder inget, då vi oftast inte planerar när vi ska ha analsex.

    Ikväll blir det nog, då det är sista chansen för sex på 10 dar, så då vill vi lyxa till det lite.

    Men inte mer förberedelse än en dusch innan.
  • Anonym (?)
    100kgpappa skrev 2016-05-19 17:10:56 följande:

    Förbereder inget, då vi oftast inte planerar när vi ska ha analsex.

    Ikväll blir det nog, då det är sista chansen för sex på 10 dar, så då vill vi lyxa till det lite.

    Men inte mer förberedelse än en dusch innan.


    Stoppar du in fingrar i rumpan när du tvättar dig? Eller mest vid öppningen och mellan skinkorna? När hon fingrar dig, kan du beskriva hur hon gör med fingret?
  • 100kgpappa
    Anonym (?) skrev 2016-05-20 13:18:07 följande:

    Stoppar du in fingrar i rumpan när du tvättar dig? Eller mest vid öppningen och mellan skinkorna? När hon fingrar dig, kan du beskriva hur hon gör med fingret?


    Bara jag som fingrarna henne, varken hon eller jag är intresserade av fingrar i min anal.

    Men nej, hon stoppar inte in några fingrar när hon tvättar sig, normal hygien räcker gott.
  • Anonym (Mr Prefect)
    Asex skrev 2016-04-05 18:40:36 följande:

    För er som haft bra analsex: hur var er bästa gång? När, var, med vem, varför var det den bästa gången!


    Igår..
    Skönt som fan..lite ont i början då han var lite ivrig.
    Bakifrån och sen liggandes på rygg med vår älskares kuk i mig.. Frun blev tokigt kåt av att se det...
  • Youker

    När det gäller "städning" av analen före sex är det nog individuellt om det är nödvändigt eller inte. Om man inte oroar sig för lite avföring på kuk, fingrar eller leksaker är sköljning av ändtarmen inte nödvändig alls! Jag är nog lite allergisk mot nåt i maten och kan vara lite "mjuk" i kistan i mellan åt. Då brukar jag skölja ur tarmen lite med duschslangen när det är dags för anala lekar. När jag och tjejen hade analsex var det helt spontant utan förberedelser och det syndes ingenstans att jag hade haft fingrar eller kuk i hennes anal.

  • FrökenFräken1

    Förr i tiden (läs: För typ 4 år sedan) så hade jag mycket lättare för att bli våt även i rumpan, så att vi  kunde ha analsex. Iaf kändes det så, och jag njöt av det. Men ju längre vi kommit i förhållandet har sexlusten avtagit. barn har också kommit in i bilden, och nu är analsex en av de sista sakerna jag är sugen på. Fram tills för några veckor sen faktiskt, för då gled vi (hehe ja, faktiskt gled) in på ämnet och några dagar senare hade mannen köpt ett riktigt bra analglid annars tror jag aldrig att jag hade varit mottaglig för det. Men nu så kanske vi börjar igen....

    Det handlar väl mycket om att man inte är lika kär som innan också, inbillar jag mig tyvärr....

  • Anonym (Daddy)

    Dejtade en tjej som blev duktigt kåt av att bli tagen i röven och sedan smakade kuk. Tömde flera gånger i både hennes röv och mun de nätterna. 

  • Anonym (46-åring)

    Svårt att säga vilken gång som var den bästa men två av de absolut bästa var en för flera år sedan. Det hettade till mellan mig och frugan när vi låg i soffan och tittade på film. Slick, avsugning och hårt vaginalt knull senare ställer jag henna på knä i fåtöljen och tar henne hårt och djupt analt. Efteråt var det enda hon sa "Det är ju så där det ska kännas"
    Andra gången var när vi hade bjudit in en extra kille och efter ett tag med aktiviteter i sängen står jag och tar frugan långsamt analt när hon suger av den andra killen. Vi avslutade med ett väldigt intensivt och härligt dp.

  • Anonym (Lajla S)
    100kgpappa skrev 2016-04-09 21:31:02 följande:
    Inträngande brukar vara det bästa tycker min fru, och även andra tjejer jag haft analsex med. Ont ska det aldrig göra!
    Den härliga gränszonen mellan smärta och njutning.  Inte alla män/killar fixar detta, men wow dom som kan.  Obeskrivligt jätteskönt.
  • Anonym (Rumpestumen)

    Det som började med lite prostata massage, blev en hand som slutade strax före hennes armbåge, fick otroliga orgasmer utan att spruta, visst kom det vätska vid prostata massagen, men kunde spruta i hennes också 😋.

  • Anonym (Älskare)

    Är älskare till en del gifta kvinnor, finner det riktigt upphetsande att ta upptagna kvinnor analt när deras män är helt ovetande och ha regelbunden kompiskontakt med paren.
    Var förut bull till kvinnor som var ihop med cucks men det var inget spännande för mig.

    Ännu härligare när kvinnans säger att hon inte har analsex med hennes man.

  • Anonym (69"-man)
    Anonym (V) skrev 2016-04-08 00:09:51 följande:
    Gjorde inte det extra ont på henne? Inträngandet brukar ju inte vara den skönaste delen av analsex för tjejer
    Nej det gjorde inte ont. Gör det ont när man har analsex så gör man fel och då ska man sluta direkt.
  • Anonym (Ann Ahl)

    Har haft väldigt mycket analsex genom åren så det är svårt att säga vilken gång som var bäst men första gången blev ju rätt speciell eftersom det var första gången. Var rätt ung och inte så erfaren. Hade då en äldre och betydligt mer erfaren KK. Han var dessutom ganska välutrustad så jag var lite rädd innan. Han visste verkligen vad han gjorde! Alla förberedelser med uppvärmning, glidmedel osv var perfekta. Hade då aldrig upplevt en orgasm som den. Det var en helt annan dimension! Har ÄLSKAT analsex sen dess!

Svar på tråden Bästa a-sex