• Asex

Bästa a-sex

För er som haft bra analsex: hur var er bästa gång? När, var, med vem, varför var det den bästa gången!

• Svar på tråden Bästa a-sex
  • Anonym (Icey)

Jag har inte haft analsex så många gånger, men sista gången var helt fantastisk.... Jag kunde slappna av mer, och kombinationen av att bli tagen stående, framåtböjd över sängen med en vibrator vaginalt....jag ryser i hela kroppen bara jag tänker på det!

• Kille34

Min bästa upplevelse var med min fru första gången vi hade analsex. Hade aldrig varit aktuellt förut. Det bara blev. Först i skeden och sen när hon ställde sig upp på alla fyra och jag kunde visuellt se vad vi gjorde kom jag typ direkt. Efteråt bultade hjärtat så jävla hårt, ungefär som när man var liten och hade gjort nått fuffens. Magiskt!

• 100kgpappa

Svårt att komma ihåg bästa, men för ett tag sen tog jag frugan analt när hon låg på rygg på köksbordet och fick en helt sjuk orgasm, nästan så att benen vek sig.

Gjorde väl sitt till att vi inte hade träffats på en vecka, och jag hade inte runkat nått på hela tiden.

När hon fick orgasm i en dubbelmacka en gång,och jag kom strax efter var sjukt bra det med.

• MrFlex

Min starkaste upplevelse med analsex var när mitt ex lyckades med kombinationen att får sin första "enbart penetrations-orgasm" och även sitt livs första fontänorgasm i samband med hård analsex.

Vi blev nog båda lika förvånade. Ingen av oss trodde att hon någonsin skulle kunna komma utan sina kraftiga klitorsvibratorer och inte heller få fontänorgasm. Plötsligt hände båda vid ett och samma tillfälle!

Ett annat starkt upplevelse inträffade förra helgen. Min nuvarande har alltid gjort gällande att hon är en kraftig motståndare till analsex, att det gör ont och "känns konstigt". Eftersom jag har full respekt för det så har jag aldrig pressat henne eller förslagit analsex under vårt förhållande trots att jag själv gillar det väldigt mycket.

Efter ca 4 år i förhållandet så säger hon plötsligt under akten - Du får ta mig där bak om du vill. Jag funderade i någon hundradels sekund om hon egentligen ville eller om det bara var för min skull innan jag beslutade mig för att det är nu eller aldrig:)

Dammade av mina skills och värde upp hennes anal innan jag väldigt sakta tryckte in kuken, helt smärtfritt och utan problem. Efter en ganska kort stund kom hon stenhårt (förvisso med hjälp av en klittvibrator men i alla fall) och flämtade sedan - Helvete vad skönt det var. Det måste vi göra om.

Plötsligt händer det...

• Youker

Jag hoppas att det kanske blir bästa gången i kväll! Varken jag eller tjejen har testat analt samlag men vi har pratat om det. Tjejen säger att hon vill testa om jag vill men jag har inte riktigt kommit mej för att genomföra detta. Jag är kille och gillar själv anal stimulans och tar utan problem en dildo i naturlig storlek i rumpan så jag vet hur jag ska göra för att ett analt samlag ska bli utan smärta för tjejen. Om hon fixar att slappna av dvs....

Vi har varit i hop ett par år och har bra sexliv så det kommer inte bli spänt och jobbigt för att vi är lite nybörjare med varandra. Vi har brstämt att det blir sex i kväll så jag kanske föreslår lite anala tester Hon har faktiskt satt in en plug i mej en gång och även fört in fingrar i mej så vi är inte helt "oprovade"! Jag lovar att återkomma med en rapport om hur det blev, oavsett vad vi hittar på!

• Youker

Det blev sent innan vi kom i säng så jag valde att inte föra analsex på tal för att "tjäna lite tid" Det blev härlig oralsex för oss båda och samlag innan vi somnade trötta och tillfredställda

• Dasen

Hade det igår med min fru. Hon halvlåg över mina ben och hade sin fitta precis vid min kuk och lekte med sin dildo i den. Jag tittade på när hon lekte med den och smekte henne runt hennes anal samtidigt. Hon flyttade sig närmare min kuk och jag stoppade in den i hennes fitta för att fukta kuken. Sen satte hon sig över den och jag stoppade kuken i analöppningen på henne. Hon gled ner över min kuk sakta och vi knullade hårt och länge och hon har aldrig kommit så hårt nån gång.

• Anonym (V)
    Youker skrev 2016-04-07 10:07:07 följande:

Det blev sent innan vi kom i säng så jag valde att inte föra analsex på tal för att "tjäna lite tid" Det blev härlig oralsex för oss båda och samlag innan vi somnade trötta och tillfredställda

Ingen bryr sig
Svar på tråden Bästa a-sex