Bästa a-sex
För er som haft bra analsex: hur var er bästa gång? När, var, med vem, varför var det den bästa gången!
För er som haft bra analsex: hur var er bästa gång? När, var, med vem, varför var det den bästa gången!
En av de bästa gångerna var här om dagen. Jag föreslog att vi skulle kolla lite porr för det var länge sedan så vi gled ner i soffan. I stort var det ett hyfsat normalt knull men jag inspireras lite av en film och drog ut kuken lite längre än vanligt. Såg så läckert ut när nästan varje juck var en ny penetrering, vi går båda igång lite extra på den där första inträngningen. Nästa gång ska jag filma det så att hon oxå får se ????
En av de bästa gångerna var här om dagen. Jag föreslog att vi skulle kolla lite porr för det var länge sedan så vi gled ner i soffan. I stort var det ett hyfsat normalt knull men jag inspireras lite av en film och drog ut kuken lite längre än vanligt. Såg så läckert ut när nästan varje juck var en ny penetrering, vi går båda igång lite extra på den där första inträngningen. Nästa gång ska jag filma det så att hon oxå får se ????
Gjorde inte det extra ont på henne? Inträngandet brukar ju inte vara den skönaste delen av analsex för tjejer
Ingen bryr sig
I mitt förra förhållande gick det ALDRIG med analsex. Hon kved och sa stop när halva ollonet var inne trotts att hon ville. Blev aldrig av. NU i mitt nya har det kanske hänt 10 (Max) gånger på 1,5 år. Senast vi hade det så fick hon orgasm! Trodde hon kryddade men icke. Hon kom stenhårt av endast in och ut. Det gör hon när vi kör "vanligt" också vilket mitt ex heller aldrig gjorde. Känns som vi matchar varandra helt sjukt bra kroppsligt. Det var en underbar känsla. Hon skrek ut i slutet "kom i mig!" Så för första gången kom jag i hennes rumpa. Kändes lite wierd dagen efter, förbjudet liksom, men det är helt underbart när det går bra. Hemskt när det "skiter" sig
Bästa analknullet var förra veckan då jag fick i mig en större vibrator och sperman rann ur min slaka kuk bara av penetration för första gången
Gjorde inte det extra ont på henne? Inträngandet brukar ju inte vara den skönaste delen av analsex för tjejer
Extra ont?!? Vi avbryter vid minsta lilla smärta vid analsex. Det ska ALDRIG göra ont!!!!
Det allra bästa analsexet jag haft var för nån månad sen med min KK. Han är väldigt analfixerad och jag har aldrig riktigt provat innan förutom med honom. Men först denna gången kunde jag på riktigt njuta av det. Han hade en DP-ring på (dubbelpenetrering) så jag hade honom i rumpan och en dildo i fittan. Fantastisk känsla! Har aldrig kommit så hårt under sex.