Inlägg från: 100kgpappa |Visa alla inlägg
  • 100kgpappa

Bästa a-sex

Svårt att komma ihåg bästa, men för ett tag sen tog jag frugan analt när hon låg på rygg på köksbordet och fick en helt sjuk orgasm, nästan så att benen vek sig.

Gjorde väl sitt till att vi inte hade träffats på en vecka, och jag hade inte runkat nått på hela tiden.

När hon fick orgasm i en dubbelmacka en gång,och jag kom strax efter var sjukt bra det med.

• 100kgpappa
    Anonym (V) skrev 2016-04-08 00:09:51 följande:

Gjorde inte det extra ont på henne? Inträngandet brukar ju inte vara den skönaste delen av analsex för tjejer

Inträngande brukar vara det bästa tycker min fru, och även andra tjejer jag haft analsex med. Ont ska det aldrig göra!
  • 100kgpappa
    Anonym (V) skrev 2016-04-07 11:58:23 följande:

Ingen bryr sig

Tala för dig själv!
  • 100kgpappa
    Dr Börje skrev 2016-05-19 14:16:49 följande:

Ni som håller på och knullar i röven. Hur förbereder ni er innan? Alltså inte med smek och glidmedel utan jag tänker mera hygieniskt? Kör ni en rejäl tömning och grundlig tvättning innan? Hur resonerar ni då i såfall? "Ikväll skall vi köra analsex så det är lika bra att jag för mig redo för det redan nu...". Och börjar tvätta.

Eller kör ni spontan analsex utan vidare förberedande tvagning?

Nyfiken....

Förbereder inget, då vi oftast inte planerar när vi ska ha analsex.

Ikväll blir det nog, då det är sista chansen för sex på 10 dar, så då vill vi lyxa till det lite.

Men inte mer förberedelse än en dusch innan.
  • 100kgpappa
    Anonym (?) skrev 2016-05-20 13:18:07 följande:

Stoppar du in fingrar i rumpan när du tvättar dig? Eller mest vid öppningen och mellan skinkorna? När hon fingrar dig, kan du beskriva hur hon gör med fingret?

Bara jag som fingrarna henne, varken hon eller jag är intresserade av fingrar i min anal.

Men nej, hon stoppar inte in några fingrar när hon tvättar sig, normal hygien räcker gott.
Svar på tråden Bästa a-sex