Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Bästa a-sex

Häromdagen kände vi oss lite småpilska. Barnen var hos kompisar, och vi hade alla möjligheter till ostörd sex. Situationen byggdes upp under flera timmar, med kommentarer, närhet, blickar, smekningar utanpå kläderna. Framåt eftermiddagen tog vi en dusch tillsammans, väldigt mysigt. 

Sedan gick vi till sängs. Hon började med att suga ballen länge och väl, men lät mig inte komma... la sig i typ 69-position (lite vid sidan av mig), och bad mig att värma upp hennes stjärt samtidigt som hon sög mig. Petade in en buttplugg också... 

Därefter la hon sig på magen, med en kudde under magen, precis vid kanten av sängen, så benen hamnade i 90° vinkel, och jag fick full tillgång till stjärten. Efter lite ytterligare uppvärmning och uppsmörjning med mer glid var hon redo att ta emot kuk. Jag satte på henne sakta, och undvek att gå för djupt.

Efter några minuter så vände vi på henne, så hon hamnade på rygg, med sina ben på mina axlar. Jag stod upp vid sängkanten. Hon hade fortfarande en kudde under ryggen, så stjärten hamnade i precis rätt höjd och vinkel. Jag älskar denna ställning. Hon är helt fixerad, helt utlämnad, och jag ser hur stjärthålet töjs runt kuken, ser hur fittan savar, och hela hennes fantastiska kropp och bröst. Perfekt med ögonkontakt också, speciellt när man har analsex är det ju viktigt att man hittar ett tempo/vinkel med mera som fungerar (det ska ju inte göra ont!).

Fortsatte att knulla stjärten, nu lite djupare och snabbare/hårdare. Körde på tills jag inte kunde klara längre, sprutade därefter stjärten full.(jag förstår faktiskt inte varför folk tycker om att spruta utanför, eller i ansiktet, men det är en helt annan historia).

Hon hade mens, och kom inte. Hon ville inte. Det brukar vara så när hon har mens, annars är det 99% av alla gånger som hon kommer före mig. Och jag ger henne alltid oralsex tills hon är nöjd. Men hon vill inte det alls när hon har mens.

Jättemysigt gos efteråt också. Kände mig så fullständigt tillfreds efter denna omgång.

Känner verkligen att jag hittat rätt kvinna. En riktig keeper!

Svar på tråden Bästa a-sex