Inlägg från: Anonym (69"-man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (69"-man)

Bästa a-sex

En av de bästa gångerna var här om dagen. Jag föreslog att vi skulle kolla lite porr för det var länge sedan så vi gled ner i soffan. I stort var det ett hyfsat normalt knull men jag inspireras lite av en film och drog ut kuken lite längre än vanligt. Såg så läckert ut när nästan varje juck var en ny penetrering, vi går båda igång lite extra på den där första inträngningen. Nästa gång ska jag filma det så att hon oxå får se ????

• Anonym (69"-man)
    Anonym (V) skrev 2016-04-08 00:09:51 följande:

Gjorde inte det extra ont på henne? Inträngandet brukar ju inte vara den skönaste delen av analsex för tjejer

Extra ont?!? Vi avbryter vid minsta lilla smärta vid analsex. Det ska ALDRIG göra ont!!!!
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (V) skrev 2016-04-21 19:24:14 följande:

Använde fel uttryck, inte ont men själv tycker inte jag att just den delen är det skönaste. Det gör inte ont men det är inte det jag tycker är skönast

Jag har inte frågat om det var mer eller mindre skönt. Hon fick som alltid vid analsex en enorm orgasm. Jag utgår från att det var skönt iallafall för annars hade hon sagt något.

Som jag skrev tidigare så är själva inträngandet vår favorit del i filmer. Hon brukar säga "gör det samtidigt som pp filmen" när vi kollar på porr.
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (V) skrev 2016-04-08 00:09:51 följande:
    Gjorde inte det extra ont på henne? Inträngandet brukar ju inte vara den skönaste delen av analsex för tjejer
    Nej det gjorde inte ont. Gör det ont när man har analsex så gör man fel och då ska man sluta direkt.
Svar på tråden Bästa a-sex