• Youker

Bästa a-sex

Jag hoppas att det kanske blir bästa gången i kväll! Varken jag eller tjejen har testat analt samlag men vi har pratat om det. Tjejen säger att hon vill testa om jag vill men jag har inte riktigt kommit mej för att genomföra detta. Jag är kille och gillar själv anal stimulans och tar utan problem en dildo i naturlig storlek i rumpan så jag vet hur jag ska göra för att ett analt samlag ska bli utan smärta för tjejen. Om hon fixar att slappna av dvs....

Vi har varit i hop ett par år och har bra sexliv så det kommer inte bli spänt och jobbigt för att vi är lite nybörjare med varandra. Vi har brstämt att det blir sex i kväll så jag kanske föreslår lite anala tester Hon har faktiskt satt in en plug i mej en gång och även fört in fingrar i mej så vi är inte helt "oprovade"! Jag lovar att återkomma med en rapport om hur det blev, oavsett vad vi hittar på!

• Youker

Det blev sent innan vi kom i säng så jag valde att inte föra analsex på tal för att "tjäna lite tid" Det blev härlig oralsex för oss båda och samlag innan vi somnade trötta och tillfredställda

• Youker

Nu har vi äntligen testat analsex! Lätt berusade och kåta blev det bestämt att vi skulle testa med mej i tjejens rumpa. Sillicon glid och ett finger upp i hennes rumpa och jag känner att hon inte har några problem alls att slappna av. Jag frågar om vi ska testa med kuken och hon nickar direkt. Jag smörjer in mej med glid och sätter ollonet mot hennes öppning och låter det ligga kvar där en liten stund. Lite förvånande glider jag in sakta, sakta efter ett tag! Hon ligger på sidan och jag har bara en bit av kuken inne i henne. Efter en stund börjar jag röra mej väldigt försiktigt och vi hamnar med mej på rygg och hon liggandes på rygg på mej. Jag kan utan vidare tränga in helt till roten i henne utan att hon tycker det är obehagligt alls. Jag börjar sen smeka henne och ökar sakta takten tills jag knullar henne i rumpan med långa tag i nån sorts medeltempo. Jag förstår att detta låter ganska otroligt med tanke på att tjejen alldrig ens testat med en plugg eller dildo i rumpan men så här var det för oss! Tjejen fick orgasm ganska snabbt och jag var lite förvånad över att jag kunde hålla tillbaka så pass länge att vi kunde hålla på en stund. Det känndes extremt upphetsande att kunna köra in kuken ända till roten i hennes anal och hon samtidigt stönade och vred sig av välbehag! Jag kom hårt djupt inne i henne och båda var överens om att detta blev både enklare och härligare än vad vi trott det skulle bli! Litar man på sin partner och är sugen på analsex tycker jag absolut man inte ska vara rädd för att testa! Jag kan tillägga att det inte blev nån avföring på min kuk eller någon annan stans under vårt första anala samlag, det var lika "odramatiskt" som ett vanligt samlag i fittan!

• Youker

Jag har inte så stor kuk så det bidrar säkert till att det gick bra att ha analsex. Min kuk kanske är 14-15 cm lång och möjligen lite över medel i omkrets men inte på nåt sätt nån stor klubba. Jag upplever det själv att det går bra att föra in en ganska lång dildo/dong i rumpan utan att det bottnar eller tar i mot. Jag har själv testat en dong som är runt 17-18 cm och den går i botten utan att jag känner annat än att det är härligt att bli uppfylld. I bland kan det bli ett lättare obehag om jag trycker in den maximalt långt men inget som man kan klassa som smärta eller rejält obehag. Jag hoppas på att tjejen vill testa igen, jag gillade det ganska mycket. Det var inte så väldigt stor skillnad mot samlag i fittan men en lite annorlunda kännsla är det. Det är nog i skallen det är störst skillnad! Man vet att det är lite mer komplicerat än vanligt samlag i fittan och lite "förbjudet" på nåt sätt. Tror jag plockar fram butt pluggen nästa gång och sen får vi se vem av oss som får den i sig!

• Youker

Vi har turen att båda kan fortsätta efter vi kommit, båda är lite känsliga direkt efter orgasm och när vi har oralsex måste båda ta det lite försiktigt med ollon och klitoris. I övrigt forsätter vi ofta efter att någon kommit och båda är måna om att den andra ska få orgasm även om man kommit själv precis. Detta funkar givetvis lite varierande olika gånger men generellt kommer vi båda när vi har sex oavsett om det är med smek, munnen eller dyl. När vi hade haft analsex tvättade jag mej noga och satte på tjejen i musen efteråt, vi kom båda två efter en stund

• Youker

Att ha anala samlag eller använda leksaker utan bra glidmedel är nog tyvärr ett sätt att ta död på intresset för att testa..... Eftersom jag har testat på mej själv med pluggar och andra leksaker är jag extremt ovillig att ens försöka föra in nåt i rumpan på min tjej utan bra glidmedel! Även med bra glid är försiktighet och lyhördhet av stort vikt! Är man intresserad av anala lekar anser i alla fall jag att man bör kolla runt lite först, här tex, för att på så sätt få tips och ta del av erfarenheter. Jag är ganska övertygad att den absoluta majoriteten kan ha anala samlag utan smärta direkt om man läser om hur man ska göra först! Om man gillar det eller inte är en annan sak men risken är som sagt rätt stor att den som är "mottagare" blir avskräckt om man inte vet hur man ska göra och stressar på för mycket.

• Youker

När det gäller "städning" av analen före sex är det nog individuellt om det är nödvändigt eller inte. Om man inte oroar sig för lite avföring på kuk, fingrar eller leksaker är sköljning av ändtarmen inte nödvändig alls! Jag är nog lite allergisk mot nåt i maten och kan vara lite "mjuk" i kistan i mellan åt. Då brukar jag skölja ur tarmen lite med duschslangen när det är dags för anala lekar. När jag och tjejen hade analsex var det helt spontant utan förberedelser och det syndes ingenstans att jag hade haft fingrar eller kuk i hennes anal.

Svar på tråden Bästa a-sex