• molly50

Barnen eller den nya.

Hur går det,TS?

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-01 16:01:11 följande:
    Det är helt för jävligt, vill liksom strutsen helst stoppa huvudet i sanden. Stöter på hinder både här och där men ett litet ljus i mörkret är att lägenheten är fixad. 
    Märker att jag blivit ännu mera arg och det på allt och alla men det är kanske så en reagerar när inget går åt rätt håll. Barnen vill inte komma till mej. Nya jobbet hänger på en lös tråd. Pengarna är så gott som slut. Ibland tror jag att jag håller på att bli helt tokig men brukar träna eller göra något när dom tankarna kommer. 
    Du reagerar nog gaska normalt,trots allt.
    Men försök att inte låta det gå ut över barnen eller någon annan i din familj.

Bra att du fixat lägenhet. Kanske kan du fixa tillbaka ditt jobb på firman du hade tidigare?
    Vet din familj om vad som har hänt och framförallt,vet din nya om att du tänker flytta?
    Har du dumpat henne nu?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-01 17:37:01 följande:
    Den nya och mina föräldrar vet om lägenheten ingen annan än vad jag vet. Nja det jobbet är jag körd på tyvärr. Har inte dumpat till 100 procent än men skönt att ha lägenheten så min privata post kommer dit. Kommer att göra detta steg för steg. Tyvärr är det den ursprungliga familjen som får ta skiten men jag hoppas det blir en ändring på det. Alla lögner jag dragit har kommit ikapp nu och jag kan inte gömma mej längre.
    Hur har din nya reagerat på att du tänker dumpa henne och flytta då?

Om du vill ha en chans att få komma tillbaka till din familj så borde du tänka efter innan du tar ut din ilska på dem. De är helt oskyldiga i det här!
    Och det är nu du har chansen att få dem tillbaka. Tänk på det!

Det finns kanske nå´t annat jobb i närheten av där din familj bor som du kan få?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-01 22:47:30 följande:
    Hon tror inte på mej än och jag orkar inte bråka med henne, trodde verkligen hon var nått speciellt och hon är vacker som en dag men men.

Jo så är det och egentligen är jag inte så arg på dom utan på mej själv för alla lögner jag kört med och tyvärr fortfarande gör känns som det aldrig kommer att ta slut för det är ett stort nystan nu. Är bland annat rädd för att träffa exet för egentligen har jag gjort henne illa med att gå bakom hennes rygg och annat och är även rädd för att träffa vissa av barnen pga lögnerna har försökt hålla fasaden men tillslut rivs den märker jag, får nog ta o börja tänka på vad jag gjort för fel än att hålla på att skylla på alla andra men det är inte bara bara för detta har pågått länge.

Det finns jobb i närheten av där ursprungliga familjen bor fast det är lång bostadskö till den kommunen och jag vill inte fråga nån gammal vän om jag kan bo hos dom för har inte haft någon kontakt med dom på över året och mina föräldrar som är gamla dom vill inte ha någon inneboende.

Allt kommer säkert fixa sig fast det käns som det kommer ta tid.
    Det spelar ingen roll att hon är vacker när hon inte har ett vackert inre.
    Men nu vet du ju vad hon går för.
    Kanske har hon varit lika svinig mot sitt ex och ljugit lika mycket för honom med.
    Kanske var det rentav han som lämnade henne och inte tvärtom.
    Hon verkar ju inte ens kunna stava till ordet sanning,den människan.

Ja,men det enda rätta du kan göra nu,om du vill ha din familj tillbaka,är att skicka det där mailet och förklara dig och be om ursäkt för allt.

Då kanske du ska ställa dig i kön då.

Det är bra att du börjar inse att du inte kan skylla dina egna misstag på alla andra.
    Det gör säkert ont,men det är ett steg i rätt riktning.
    Mattias och Hannah.
  • molly50

Jag tror också att du måste visa din nya att du verkligen menar allvar och flytta så fort du får möjlighet. Annars lär hon bara ta chansen att försöka manipulera dig ännu mer.
    Kanske även ge sig på ditt ex om det är dit hon tror att du är på väg.
    Du måste stå på dig nu!

Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Tova) skrev 2016-08-01 23:20:32 följande:

Men hur ska du få ditt sex nu då?

Han kanske fortsätter att ge den nya lite sex som en bra avslutning på förhållandet.  
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Tova) skrev 2016-08-02 06:20:13 följande:
    Men hon var ju prostituerad och har redan tagit alla hans pengar...
    Ja,men han kan ju ge henne lite sex som ett bra avslut på förhållandet ändå. Precis som hon gjorde med sitt ex.  ^^
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Tova) skrev 2016-08-02 18:03:08 följande:
    Men hon vill nog inte bli given sex... utan betalning, typ genom en såld lägenhet eller så... Det är ju hon som ger sex mot betalning... om han inte betalar...
    Jag var lite ironisk i det jag skrev.
    Det var ju den ursäkten hon gav TS när hon hade varit otrogen mot honom med sitt ex.
    Hon ville ge sitt ex ett bra avslut....^^

För övrigt så håller jag med dig.
    Hon verkar bara ha pengar för ögonen. Och om det kräver att ge sex för att få det så gör hon tydligen det också.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-02 20:06:52 följande:
    Hon får allt ligga med någon annan från och med nu jag klarar mej på egen hand. Jo pengar vill hon ha.
    Det är bra att du börjar visa lite jäklaranamma!

Hon kan ju fortsätta att fixa pengar på egen hand också.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-08-03 09:22:54 följande:
    Så är det fast det känns kan jag säga.
    Ja,det förstår jag. Men samtidigt så har du ju själv också försatt dig i den här situationen.
    Det är väl det här som kallas karma.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.