• molly50

Barnen eller den nya.

Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 13:23:15 följande:
    Det är på den nya förklarar i kväll ska ut o springa o göra av med ilska nu...återkommer i kväll.
    Det är bra! Börja visa lite jävlaranamma nu och visa henne vart skåpet ska stå!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 17:53:06 följande:

Skriver detta nu men är fortfarande förbannad.

Nu är det så då att den nya hade datorn på och JA håll i er men hon är eskort, hon har följt med på resor och då lagt ut annonser om vart hon kommer vara och tar 2000:- i timmen på denna eskortsidan. Fy jag mår illa befinner mej på samma ställe som henne nu men det beror mest på hennes barn. Hur i hela fridens namn kan man när man är i ett förhållande vara eskort?

Vet att en inte ska kolla datorer för varandra men kunde inte undgå att se sidan. Hon säger att det bara är telsex och att hon inte träffat någon och att hon ska sluta nu F. F....

Jag hoppas att du nu inser att hon inte är att lita på för fem öre.
    Vad mer har hon ljugit om,liksom?
    Och det handlar garanterat inte om enbart telesfonex när hon skriver ut på sidan var hon befinner sig.
    Sen har hon dessutom mage att kräva dig på pengar för både henne och hennes barn,samtidigt som hon själv tjänar extrapengar!
    Du har väl också fått betala hennes skönhetsoperationer för att hon ska hålla sig snygg för sina kunder.
    Fy vilken vidrig människa!
    Hon förbjuder dig att träffa din familj samtidigt som hon själv ligger runt med andra!
    Stannar du kvar hos henne och förlåter henne nu så är du verkligen mer än lovligt korkad!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 18:39:04 följande:
    Jag förstår sambandet och det kanske är fler kvinnor man ev kunde träffa via VM som är eskorter och som vi män faller för och ger dom det dom vill ha? Jo då har betalat en del till henne och det med lånade pengar så dom lånen skulle jag inte ha tagit.

Jag ska fixa en lägenhet för detta var droppen tänker på vart hennes barn varit när detta hänt eftersom barnet också varit med resor? Ska försöka äta lite och sen jobba ikapp för har inte orkat förut idag och ev tar jag en grogg sen innan jag somnar ingen stark utan bara lite bedövning.
    Varför träffa kvinnor via VM när det finns seriösa dejtingsajter?
    Jag träffade min man via en dejtingsajt.

Men jag tycker du gör helt rätt som dumpar subban och flyttar ifrån henne.
    Du borde också kolla dig för könssjukdomar nu när du vet vad hon håller på med.

Nu har du också chansen att ta kontakt med ditt ex igen. Passa på att skriva det där mailet till henne nu.
    Sen kanske du kan flytta tillbaka till staden där hon bor och ta företaget med dig och sparka ut subban en gång för alla.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 18:39:04 följande:
    Jag förstår sambandet och det kanske är fler kvinnor man ev kunde träffa via VM som är eskorter och som vi män faller för och ger dom det dom vill ha? Jo då har betalat en del till henne och det med lånade pengar så dom lånen skulle jag inte ha tagit.

Jag ska fixa en lägenhet för detta var droppen tänker på vart hennes barn varit när detta hänt eftersom barnet också varit med resor? Ska försöka äta lite och sen jobba ikapp för har inte orkat förut idag och ev tar jag en grogg sen innan jag somnar ingen stark utan bara lite bedövning.
    Jag ska också tillägga att om hon haft barnet med sig när hon har träffat sina kunder så är det ju fog för en anmälan!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:44:36 följande:
    Försökte på en annan sajt först men inte en enda tog kontakt skrev säkert till 100 men icke. Tänker inte gå med på VM igen och ska ta kontakt med läkare omgående.
    Det finns flera olika sajter att prova.

Ja,det är nog lika bra det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-25 21:50:21 följande:
    Vet inte vad dom gjort eller vart men i annonsen står det att hon vill att dom träffas på hotellrum som kunden betalar eller hemma hos kunden men vart barnet varit vill jag inte ens tänka på kanske inte underligt att barnet som jag fått höra ligger på golvet ibland hos sin pappa och inte vill åka till sin mamma så frågan är vad barnet varit med om förutom att fått dansa magdans tillsammans med mamman på en färja.
    Har du tillräckligt bra kontakt med barnet för att fråga vad det har varit med om?
    Jag tycker absolut att det låter som att det finns fog för en anmälan!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-26 10:44:45 följande:
    Har inte den kontakten med barnet så vill inte fråga, jo mycket möjligt att det var befogat med en anmälan.
    Ok.

Ja,om inte annat så borde ju pappan reagera och göra en anmälan när barnet beter sig så när det ska till sin mamma.
    Det låter inte alls normalt!
    Och det bevisar ytterligare vilken dålig mamma hon är som låter barnet vara med och dansa magdans med henne osv.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-26 10:48:11 följande:
    Så är det och det verkar som den nya visar sitt rätta jag mer och mer. Jag mår inte alls bra nu...Men måste försöka ta tag i jobb och annat.
    Ja,det kan ju vara svårt att se sådana saker när man lever mitt i det.
    Men nu när du vet hur hon är så hoppas jag att du skaffar dig ett eget boende och dumpar subban omgående samt anmäler henne.
    Pappan borde få ensam vårdnad om barnet!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-26 19:27:56 följande:
    Dom var gifta när barnet dansade ombord på en färja så vet inte om han är ok med det? Jo då jobbar på ett eget boende.
    Eller så har hon ljugit lika mycket för honom som för dig. Så han kanske inte alls vet om det.
    Det kanske finns orsaker till att det tog slut mellan dem.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-27 08:20:29 följande:
    Kanske hon gjort det? Hon sa att hon tröttade på honom för att dom levde i ett kärlekslöst äktenskap. Jag har känslan att han var väldigt snäll men jag känner honom inte så kan inte säga det med säkerhet.
    Det låter inte alls otroligt att hon har gjort det, med tanke på allt du har berättat om henne.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-27 08:25:20 följande:
    Det var hon som ville skiljas från honom han ville inte men hon hade kastat ut honom flera gånger varför det vet jag inte, kanske pga hennes temperament som gjorde det då?
    Ja,det är väl inte alls omöjligt att det var hennes temperament som var en av orsakerna.
    Eller så var han också en mes som inte vågade säga ifrån.
    Han var kanske lika betuttad i henne som du är/var.

Har du sagt till henne att du tänker flytta och dumpa henne?
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-27 09:52:25 följande:
    Ja risken finns men frågar mej själv varför hon inte vill/velat att jag ska ha någon kontakt med mitt ex om det är normalt att bestämma över sånt?
    Hon vill väl ha någon slags makt över dig.
    Och hon vet att hon själv beter sig vidrigt illa och tror att du kanske beter dig likadant om du får chansen.
    Genom sig själv känner man andra,så att säga.

Jag håller med Anonym (Didi) om att du borde göra en anmälan på henne så fort du flyttat. 8Alt. ta kontakt med pappan och berätta hur det ligger till och låta honom göra anmälan och ansöka om enskild vårdnad)
    Det är en sak att hon behandlar dig illa,men barnet ska inte behöva utsättas för henne och hennes idiotier.
    Mattias och Hannah.
Svar på tråden Barnen eller den nya.