• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • Nicka
    stajlish skrev 2016-05-23 23:08:49 följande:
    Har du testat? :/
    KRAM 
    Nej, men funderar på att göra de idag..
  • stajlish
    Nicka skrev 2016-05-24 05:02:23 följande:
    Nej, men funderar på att göra de idag..
    Hur går det? <3
  • Nicka
    stajlish skrev 2016-05-24 22:31:25 följande:
    Hur går det? <3
    De visade som jag misstänkte negativt :( vet inte om de finns minsta möjlighet att de skulle kunna ändras till söndag...blödningen har i princip stannat av.
  • BK1986

Hej alla kämpar! Är så ledsen över att läsa dåliga nyheter här. Vilken tuff start på detta år. Bryt ihop och kom igen. Låt tiden få göra sitt.

Själv var jag på VUL idag för att kolla om jag är nedreglerad. På bildskärmen visar sig ett stort svart hål. Två stycken cystor, en på vardera äggstock. De har förmodligen spökat och ställt till det så att jag inte är det minsta nedreglerad. Östradiolvärdet var helt normalt. Så nu ska jag in för att punktera cystorna imorgon. Sköterskan tyckte att det inte ens behövdes lokalbedövning, men jag sa att mina ÄP varit jobbiga och då fick jag löfte om lugnande och smärtstillande. Det känns iallafall bra. :) Förhoppningsvis hinner vi försöket ändå innan sommaren.

• stajlish
    Nicka skrev 2016-05-25 02:06:04 följande:
    De visade som jag misstänkte negativt :( vet inte om de finns minsta möjlighet att de skulle kunna ändras till söndag...blödningen har i princip stannat av.
    Åh nej! Jäkla skit :( Inte så det skulle bli ju.. vet inte heller, men man vet ju aldrig såklart... du får väl testa igen då kanske..
    Skickar många kramar till er <3
  • Nicka
    stajlish skrev 2016-05-25 16:08:07 följande:
    Åh nej! Jäkla skit :( Inte så det skulle bli ju.. vet inte heller, men man vet ju aldrig såklart... du får väl testa igen då kanske..
    Skickar många kramar till er <3
    Ja skit är va de är :(
    Är ju ganska inställd på ett minus på söndag oxå..
    Tack!
    Kram
  • Nicka

Gjort testet idag och som vi misstänkte så blev de negativt :(
    Detta var vårt sista försök på tre-packet så vi har inte pratat om hur vi ska göra nu..
    Bestämmer vi oss för att göra fler försök så blir de inte förräns till hösten, kliniken har semesterstängt..
    Ska försöka att njuta av livet o sommaren!
    Tungt och tufft läge nu.
    Kommer troligen att ta bort familjeliv appen, men vem vet kanske vi syns i nån annan tråd nån gång!
    Önskar alla kämpar en trevlig sommar!
    Många kramar till er!

• 13Juli

Gjorde vul idag v8 7+6. Syndes inget foster. Såg bara själva säcken. Så jävla jobbigt. Ska tillbaka nästa vecka.

• stajlish
    13Juli skrev 2016-05-30 17:40:36 följande:

Gjorde vul idag v8 7+6. Syndes inget foster. Såg bara själva säcken. Så jävla jobbigt. Ska tillbaka nästa vecka.

Åh neeeeej! Precis samma som hände för oss :( Som en käftsmäll kan man säga.
    Lider med er, vet att det känns förjävligt! Kram <3
  • stajlish
    Nicka skrev 2016-05-29 11:58:10 följande:

Gjort testet idag och som vi misstänkte så blev de negativt :(
    Detta var vårt sista försök på tre-packet så vi har inte pratat om hur vi ska göra nu..
    Bestämmer vi oss för att göra fler försök så blir de inte förräns till hösten, kliniken har semesterstängt..
    Ska försöka att njuta av livet o sommaren!
    Tungt och tufft läge nu.
    Kommer troligen att ta bort familjeliv appen, men vem vet kanske vi syns i nån annan tråd nån gång!
    Önskar alla kämpar en trevlig sommar!
    Många kramar till er!

Beklagar :( 
    Njut av livet och sommaren och ladda om o fundera vad ni vill.
    Många kramar till er
Svar på tråden IVF mars/april