celavie1 skrev 2016-05-23 05:10:17 följande:
Ja du detta var ingen trevlig upplevelse. Började blöda så smått redan i torsdag kväll och i lördags kväll började det bli värre och med ganska svåra magsmärtor. Låg verkligen och kved i flera timmar och sedan kom det ut som klumpar. Efter det blev det bättre. Jag känner dock fortfarande en del obehag från livmodern så jag hoppas allt kommer ut nu av sig själv.
Nåväl nu är detta ett faktum och det spelar ingen roll hur jag gråter eller svär så jag satsar vidare mot nya försök efter sommaren. Ska ägna tiden till dess med att knapra vitaminer och mineraler, träna, vila och försöka ha lite kul. Känns som det var längesedan man slappnade av.
Önskar dig en fin sommar du med och vem vet vi kanske ses i någon tråd efter sommaren!
Nä fy..men det är ju en slags förlossning, processen för kroppen att stöta ut är densamma som när man föder på riktigt fick jag veta.. o det ska gudarna veta att man blev varse...hjälp! Men nu känner man sig lite mer trygg i hur kroppen reagerar på värkar osv.. både förvärkar, krystvärkar och eftervärkar inför ev. kommande ritkigt förlossning.
Rätt inställning! Man får va arg o ledsen, de måste man vara för o komma igen sen. Ja, gör precis det! Ladda om! Njut av livet innan all väntan ovisshet och oro som denna karusell erbjuder. Men den dagen vi har våra bebisar i famnen kommer allt vara så värt det <3
Tack, ja vem vet :)
KRAM