• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • vainilla
    awiie skrev 2016-06-10 12:14:48 följande:

Åh! Har du rul på torsdag? Det har jag :D

Vad roligt då har vi samma dag:) Ska ni ta reda på kön?
  • Matl

Fina magar ni har! Ska försöka lägga upp en bild jag med Tungan ute Här är en till som längtar som en tok till RUL! 10 dagar kvar för oss Skrattande

Ska ni ta reda på könet? Det ska vi, om det går. Är alldeles för nyfiken av mig Skrattande Sen har ju jag två tjejer sen innan och min sambo har en flicka han med, så vore kul att veta om det behövs köpas massa nytt eller inte Flört Jag har inte ens en känsla på vad det är för kön... med mina andra två var jag helt säker på pojke, så det verkar inte stämma ändå så Tungan ute

• awiie
    vainilla skrev 2016-06-12 20:01:25 följande:

Vad roligt då har vi samma dag:) Ska ni ta reda på kön?

Ja verkligen , längtar så :D ja vi hade tänkt det, bara hoppas bebis vill visa ;) har ni tänkt ta reda på kön?
  • Kroa

Idag fick vi se vår lille son för första gången! <3 <3 <3
  • Lilla Luna

Här inne bor en liten vilde. V.19 (18+4). Lillen brukar böka runt en hel del men just nu är det lugnt. De flesta tror stenhårt på en pojke. Ytterst få tror flicka. Jag vågar inte tro något samtidigt som jag kommer på mig själv med att tänka på "han". En vecka kvar till återbesöket hos ultraljud. Vi ska inte kolla kön.

På jobbet tycker de inte att det syns att jag är gravid. De ser kanske dåligt? ;)
  • awiie
    Kroa skrev 2016-06-13 14:28:07 följande:

Idag fick vi se vår lille son för första gången! <3 <3 <3

Åh va mysigt :D blev ju en jättebra bild också:) grattis! När blev du beräknad?
  • Kroa
    awiie skrev 2016-06-13 16:20:22 följande:

Åh va mysigt :D blev ju en jättebra bild också:) grattis! När blev du beräknad?

Ja, han var verkligen på vår sida under ultraljudet; snäll och lugn! :D

17 november blev det beräknat! :D
  • Malva2015
    Lilla Luna skrev 2016-06-03 12:05:30 följande:
    Lite surt liksom. Men både jag och mina tre syskon är födda tidigt. Allt från 2v till 6v. Så jag tror nästan på det. Sen var jag liten som bebis, så kan ju vara så att enligt deras mått är bebis i vecka 18 men enligt bebis är h*n i vecka 20 tillexempel. :) så får vi se när liten vill kika fram. Men hela sommaren ska gå först.
    Blir du inte orolig att bli flyttad ? Jag gjorde rul igår och blev flyttad 12 dagar från det datumet jag fått på kub. Grät hela dagen igår i rädsla att något är fel!:(
    Får komma om en vecka igen eftersom jag är så orolig.
  • Anonym (Mi)
    Malva2015 skrev 2016-06-15 06:39:29 följande:

Blir du inte orolig att bli flyttad ? Jag gjorde rul igår och blev flyttad 12 dagar från det datumet jag fått på kub. Grät hela dagen igår i rädsla att något är fel!:(

Får komma om en vecka igen eftersom jag är så orolig.

Jag blev flyttad från 9de till 30de när jag väntade min första. Ut kom en frisk tös.

Att bli flyttad 12 dagar behöver ju inte betyda att något är fel. Såg allt bra ut utifrån den vecka dom beräknade till så är väl det toppen, eller?
Svar på tråden BF november 2016