Hehe ja det är sjukt vad de klarar att få till. Blir spännande på nästa kontroll och se om han sitter fast eller inte, men är intr förrän om 1,5 vecka :)
vände sig gjorde han redan för 2 veckor sen faktiskt så tror det är för sent för att vända tillbaka nu? Får se om han borrat in sig nått också :)
sagoskog skrev 2016-08-22 17:11:59 följande:
Jag lyckas på något vis ha bebisen jättelångt ner, men ändå ha magen och tryck uppåt. Endera har jag väl en väldigt lång bebis eller så beror det på att min mage ligger så inne i kroppen.
Men till din fråga. Din bebis har säkert vänt sig nedåt nu. Det i sig gör ju att magen sjunker eller får en annan form. Tror även att den kan fixera sig så tidigt som v. 30 och är den fixerad så är den det tills den föds. Men jag kan intyga att ilningar inte måste betyda fixering. Jag har nämligen haft hemska sånna länge, men i mitt fall så har det nog bara varit att hon ligger och trycker på med huvudet långt nere. Men som omföderska är det ju inte alls lika vanligt att barnet fixerar sig ö.h.t. som hos förstföderskor.