Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jag tror det sätter igång imorgon natt så 19/8
Så då har vi gissningar på:
21/8: Eagle och Symetrical
24/8: Sagan
26/8: Gästen
Haha. Tokspännande ju!
Jag tror det sätter igång imorgon natt så 19/8
Så då har vi gissningar på:
21/8: Eagle och Symetrical
24/8: Sagan
26/8: Gästen
Haha. Tokspännande ju!
Ni måste gissa pojke eller flicka också :D
Haha nej men har hela tiden känts som att du skulle komma igång lite tidigt, men nu är det ju inte många dagar kvar till bf så får ta det som skulle ge längst bort iaf ;) Men idag hade ju vart lite väl optimistiskt om du inte har några känningar sjölv ;)
Bara för att det är fullmåne då?
Åh tiden går så långsamt nu. Känns egentligen väldigt nära bf men sen när jag kommer på att drt är
9 veckor kvar så dör jag. Det är ju sjukt länge till. Hur får man tiden att gå?
Vi fick också vagnen häromdagen. Blev sjukt stressade när vi va i en butik och de sa att det va 6-8 veckor leverans. Sen gick vi hem och beställde den på nätet och fick den 2 dagar senare :) Kan tipsa om denna sidan - supersnabb leverans som sagt, 5000 spänn billigare än alla andra ställen och fick en babybjörn på köpet :)
www.kopbarnvagn.se
Eller vi handlade ju då på kjopbarnvagn.no eftersom vi bor i Norge - men är ju samma butik så räknar med att deras priser och service är lika bra i sverige
Ja tror nätbutikerna är bättre där faktiskt. Ja vi tog en bugaboo buffalo pga snön här, den ska va bra för snö och terräng.
Tog Petrol, lägger upp en bild
Våran tog sjukt lång tid... Beställde den 9 maj och fick den 2 dagar sen...
Visst är de en buggaboo ni har? Vilken färg?
500 spänn billigare ska det självklart stå inre 5000! Haha
Vi fick också vagnen häromdagen. Blev sjukt stressade när vi va i en butik och de sa att det va 6-8 veckor leverans. Sen gick vi hem och beställde den på nätet och fick den 2 dagar senare :) Kan tipsa om denna sidan - supersnabb leverans som sagt, 5000 spänn billigare än alla andra ställen och fick en babybjörn på köpet :)
www.kopbarnvagn.se
Åh vad kul. Ja väldigt nöjda, hade tänkt köpa babybjörn oavsett så plötsligt sparade vi 2000 spänn plus att det var supersnabb leverans. Tummen upp till dem
Haha, vi bor ca 300m från köpbarnvagn :) och typ hälften av all personal kommer från min uppb)växtort :) köpte också vagnen därifrån, och massa andra grejer, fast i butik då. Vilken vagn blev det?
Orkade inte lägga alltför mycket energi på vagn. Alla som bor hör med liknande förhållande som oss rekommenderade bugaboo buffalo, så vi läste några tester på nätet och såg att den fått väldigt bra betyg för vad vi behöver (kombin av snö, halt, uppförsbackar och samtidigt stadskörning).
Ang löpning fick jag lägga av med det redan i vecka 10. Tror löpning är den träning som funkar sämst i graviditet men cykling, spinning, yoga (anpassad för gravid då) och ceosstrainer funkar fortfarande i vecka 31 :)