Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Iskristall skrev 2016-04-30 09:59:55 följande:

Andra ul för oss också. Ja, det kändes som man låg och såg på film när de gjorde ul och fattade inte alls att den där lilla krabaten låg i min mage eller fortfarande gör iof haha

Haha precis!! Det är nog bland det sjukaste jag varit med om!! Undra när man börjar förstå att man faktiskt är gravid och har en liten grej i magen! För jag känner mig fortfarande helt förvirrad! xD
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-04-30 11:08:52 följande:

Men shit ni är bara 6 dagar efter mig och Eagle. Då har vi 4 bf här inne inom loppet av mindre än en vecka. Så sjukt!

Haha herregud va sjukt! Sen får vi skaffa en "bäbisar från tempar/fertilityfriends" ;)
  • GästenT
    Ortiz skrev 2016-05-01 19:22:54 följande:

Hej!

Jag hänger gärna med i denna tråden om det är okej?:)

Jag plussade förra veckan efter ca 14 månaders försök och med första barnet. Känns helt galet, kan inte riktigt förstå det.. Enda tråkiga är att jag börjar denna graviditet med att bli jätte förkyld, hosta och värk i hela kroppen.. Blir nojig att det ska vara dåligt med den lille som ska växa när jag börjar med att bli sjuk men vet ju att det inte ska vara någon fara..

Kul att kunna dela sina nojor och känningar med några andra!

Woooho! Grattis grattis! Ingen fara med förkylningen som dom andra skrivit. :) Har också varit superförkyld och hostat ihjäl mig i 1 vecka! :)
  • GästenT
    Ortiz skrev 2016-05-01 21:39:28 följande:

Tack snälla!:)

Skönt att höra, man blir ju så orolig! Vill så gärna detta ska gå vägen! Vilken vecka är du i?:)

Ja men Gud ja, man är ju på helspänn varje dag! Haha. :) antar att det tillhör och att man får försöka njuta mellan varven. ;) 14 fulla veckor imorgon är jag i. Det får gärna rulla på lite fortfarande känner jag! Haha. :)
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-05-04 07:35:34 följande:

Nyduschad morgonmage v 25 (24+0)

Åhhh så fin perfekt liten kula du har!!
  • GästenT
    capy skrev 2016-05-04 19:22:33 följande:

Ganska roligt att jag tyckte magen var jättestor i v16 :P

Ååh ni har så fina magar!! <3 man längtar ju lite tills den blir rejäl men antar att det finns lite nackdelar också. ;)
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-06 17:28:46 följande:

Fick blodsvars resultat idag 1 på 5904 för downs... Fick även höra bebisen hjärtslag :) 131 slag i minuten.... Så lycklig <3...

Åh va skönt!! Mysigt att få höra hjärtslagen!
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-06 17:58:49 följande:

Ja :) när har du nästa besök?

Nästa besök är 8 Juni, rul. :) men jag var välkommen emellan kub och rul till bm och lyssna på hjärtat om jag kände mig orolig. Än sålänge är jag mest orolig för att jag börjar få uvi igen! :/ När har du nästa besök? :D
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-06 18:18:26 följande:

Har rul dagen innan dej...7 juni...

O nästa bm besök 8 juli... I v 25...

Ska ni ta reda på kön?

Aaha. :) Gud va man längtar tills rul! Vi kommer inte att ta reda på kön. :) Kommer ni?
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-06 19:40:41 följande:

Jaaaaaaaa!!!! Dör för O veta...

Starkt av Er att Vånta !!!

Haha!! Dela tycker jag att det är mysigt att gissa fram till förlossning, men sen är jag rätt övertygad om att det är en liten pojke! :) Hela min sambos släkt består endast av grabbar längst hela hans pappas "led". xD
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend