Gravida från Tempar/Fertility Friend
Andra ul för oss också. Ja, det kändes som man låg och såg på film när de gjorde ul och fattade inte alls att den där lilla krabaten låg i min mage eller fortfarande gör iof haha
Andra ul för oss också. Ja, det kändes som man låg och såg på film när de gjorde ul och fattade inte alls att den där lilla krabaten låg i min mage eller fortfarande gör iof haha
Men shit ni är bara 6 dagar efter mig och Eagle. Då har vi 4 bf här inne inom loppet av mindre än en vecka. Så sjukt!
Hej!
Jag hänger gärna med i denna tråden om det är okej?:)
Jag plussade förra veckan efter ca 14 månaders försök och med första barnet. Känns helt galet, kan inte riktigt förstå det.. Enda tråkiga är att jag börjar denna graviditet med att bli jätte förkyld, hosta och värk i hela kroppen.. Blir nojig att det ska vara dåligt med den lille som ska växa när jag börjar med att bli sjuk men vet ju att det inte ska vara någon fara..
Kul att kunna dela sina nojor och känningar med några andra!
Tack snälla!:)
Skönt att höra, man blir ju så orolig! Vill så gärna detta ska gå vägen! Vilken vecka är du i?:)
Nyduschad morgonmage v 25 (24+0)
Ganska roligt att jag tyckte magen var jättestor i v16 :P
Fick blodsvars resultat idag 1 på 5904 för downs... Fick även höra bebisen hjärtslag :) 131 slag i minuten.... Så lycklig <3...
Ja :) när har du nästa besök?
Har rul dagen innan dej...7 juni...
O nästa bm besök 8 juli... I v 25...
Ska ni ta reda på kön?
Jaaaaaaaa!!!! Dör för O veta...
Starkt av Er att Vånta !!!