Gravida från Tempar/Fertility Friend
Sajocawa (bf 16/11)
Happylife 19/11
Columbus 20/11
GästenT 20/11
Loppan84 22/11
Symetrical 25/11
Sajocawa (bf 16/11)
Happylife 19/11
Columbus 20/11
GästenT 20/11
Loppan84 22/11
Symetrical 25/11
Har iskristall åkt in???
Åh så fina bäbisar ni visar bilder på!!! <3 Tycker att Loppans gissningar var väldigt bra, bäbiiiiis en pojke och misslina en tjej. Columbus tror jag också en tjej på. ^^
Ska ni alla ta reda på kön så man får facit snart? :D
Låg tråd i bindan idag. Är det för tidigt för stygn att släpps efter 2 veckor eller verkar det som normal tajming?
Stort grattis till iskristall!!!!! :) woooho!!!
Hmmm. Jag vet inte om det är för att huden inte har dragit ihop sig lika fort som kroppen går ner men från sidan börjar jag se mycket smalare ut men framifrån ser jag bredare ut än någonsin. Typ som om allt flyter ut längst kanterna. xD Kan det vara pga huden?
Är inne o läser här men har mått så dåligt att jag inte orkat skriva...
Har haft ångest nere allt är en dimma lite svårt med anknytning till bebis.... har oxå varit riktigt dåligt mellan min man och mamma o hon åker imorn...
Min man tror att jag känner som jag gör för mamma tagit över en stor del av bebis typ matat han mkt ger flaska alltid säger till mig vad ja ska Göra etc byter om på bebis...
Jag vet inte... läkaren skrev ut antidepressiva men jag försöker hålla ut....
H
Framsteg!
Livmodern har verkligen minskat sista dagarna - huden tar ju lite längre tid på skg så är mycket hud här nu men den drar sakta ihop sig också. Kör med kombo av retinol och aha från Paulas Choice nu och ser väldigt snabba resultat på de ytliga bristningarna och elasticiteten så kan tipsa om de produkterna (denna skincity.no/no/resist-retinol-skin-smoothing-body-treatment och denna skincity.no/no/resist-skin-revealing-body-lotion-with-10-aha).
Nu vet jag att en del producenter säger att man inte ska använda retinol när man ammar men det är pga forskning saknas inte pga skadlighet visats och det finns ju absolut inget som tyder på att en topisk kräm kan ta sig ut i mjölk - inte ens det vi dricker eller äter gör ju knappt det - så jag känner mig inte obekväm iaf.
Sååå orättvist! Man ser ju inte bristningarna alls på dig. :P Hur mycket syns dom i verkligheten? Jag har fått bristningar på sidorna bara. På den ena sidan mer än den andra. Hur upplever du att magen är iframifrån? För mig känns det som om magen försvinner så mycket fortare än vad huden hänger med så att huden flyter ut till sidorna och jag ser jätrebred ut framifrån. xD
Min mage ser också ut så. Det ser nästan ut som man kavlat ut graviditetsmagen på sidorna istället.
Håller med. Det är huden som hänger kvar som gör stt magen ser stor ut nu, men tror den också drar ihop sig men bara lite långsammare.
De syns ganska väl och är mest mtt på magen och nedre delen, men de är ju ljusa på mig så det negativa är att förf inte bleks med tiden utan jag måste hjälpa dem ;)
Svårt att fota hur saker ser utkavlat ut, syns inte riktigt på bild. Mina bilder hamnar väl på snedden nu men här är dagens. 2 veckor idag.
Aha kan ju absolut hjälpa till att bleka iaf :) det är det jah försöker - stt bleka färgen bara.
Tycker verkligen du ser jättefin ut, nästan platt mage och syns ju ingenting framifrån! Och bara 2 veckor som sagt.
Syntes nog inte på den bilden för att den va från sidan och jag har bara fram på magen - men de syns definitivt. Här är en bild framifrån :-/
Men ge dig ;) för att vara två veckor sedan förlossningen är ju det där värsta dröm-magen. Det kommer försvinna mer de kommande veckorna dessutom. Men jag förstår precis vad du menar. Från höfterna och till naveln är jag tre storlekar större än resten av kroppen. Så himla osexigt när trosorna skär in i sidfläsket. Men det är ju så att det extra fettet man lagrar under graviditeten i första hand hamnar kring magen. Det märks ju inte när magen är "utspänd" men när den draf ihop så samlas ju fettet ihop. Hahs, så himla svårt att förklara. Men hoppas du får ut något vettigt av detta.
31 oktober för mig :) enligt uträkningen för äl :)
Grattis bääbiiiis! Gud va mysigt! Hur gammal är ditt andra barn?
Vilka andra var på tur nu? :)
Varken jag eller Loppan har Facebook men var med på träffen! Det var verkligen superkul att träffas och se allas söta bebisar <3
Jag är en av dom som står på tur har bf om 8 dagar!
Vi som är "sist ut" är i vecka 17 imorgon ;) tiden går så fort :O
Ja det är ju så spännande att följa och jag kan tänka mig att efter sin egen förlossning vill man återuppleva de genom andra, det är ju så spännande
Ja imorgon går jag in i vecka 17 :). Har gått så sjukt fort :O, känns som om jag plussade igår :)
Hoppas sista tiden av graviditeten går fort :). Rul är om 3 veckor imorgon, känns som en evighet! Kommer absolut att lägga upp rul bilden här, men jag kan bjuda på ultraljudsbilden från kub sålänge :)