Inlägg från: GästenT |Visa alla inlägg
  • GästenT

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Snart får jag reda på om det är en liten pojke som krigat i magen som jag varit stensäker på eller det mot förmodan är en flicka. Känner fortfarande 150% att det borde vara en pojke. :)

• GästenT
    happylife skrev 2016-10-22 08:50:14 följande:

Får du veta idag?

Neh inte idag hoppas jag. xD Men 9 dagar kvar till bf, så ungefääääär Max 3 veckor tänker jag. :)
  • GästenT
    Sagan12345 skrev 2016-10-22 08:54:34 följande:

Jösses så spännande :)

Jag tror med på kille.. Jag tror det är en pojkperiod nu..

Ja det föds otroligt mycket pojkar just nu! Överallt. :) Sen är det bara pojke på min sambos sida av släkten och det sägs ju att det kommer från pappas led om man läser teorier. :) Så jag är ju helt övertygad på en pojke, kommer springa omkring som en förvirrad höna på förlossningen om det blir en flicka. ;D
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-10-22 08:58:01 följande:

Ja sjukt spännande. Jag gissar ju flicka på dig, var väl den enda som hade pojke på Symetrical så måste fortsätta gå mot strömmen alltså

Haha ja juste!! Vi alla andra var ju övertygad om att Symetrical väntade en flicka. :)
  • GästenT
    happylife skrev 2016-10-22 09:04:43 följande:

Jaha oj sorry! Tänkte ultraljud direkt när du skrev så haha!

Förstod det! ;) "Vi" (Mest jag ;P ) ville inte kolla upp kön i förväg. Så har haft många långa veckor att gissa och fantisera! Känns som om man får facit på ett quiz snart. xD

Kommer ni kolla upp?
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-10-22 09:06:11 följande:

Åh va ja längtar tills era bebisar föds... jobbig natt på sjukhus... hela tiden gråt från andras bebisar O typ noll sömn.. längtar hem.. har kissat O han suger lite böttte nu...

Ååh ja det måste vara påfrestande att vara i annan miljö sådär om man inte får lugn och ro! Va skönt att det går framåt! :) Då får ni säkert åka hem under dagen om det fortsätter så? Kan inte ens föreställa mig känslan du har nu med din lilla älskade hos dig!! <3
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-10-22 10:08:49 följande:

Ingen feber idag tack gode Gud :) har en del sammandragningar igen sen jag vaknade, men samma som innan - inte så onda och inte så onda så får se om de klarar att bygga sig upp lite eller ebbar ut igen. Räknar inte med nått på en stund ;) tror jag gissat 1/11 på mig och ännu senare för dig men nu tror jag fakriskt tisdag 25e för mig och torsdag 27e för dig.

Skönt att förkylningen inte blivit värre. :) Det blir som spännande varje gång sammandragningarna kommer sådär regelbundet, ska det trappa upp eller stanna av? ^^ Vet dock inte hur man ska klocka.. Jag har inte haft sådär tätt och regelbundet sen i tisdags faktiskt. Hel lugnt nu för mig :)

Ja jag tror verkligen på nästa vecka för dig, känns typ som en självklarhet! Sa 24e på dig och jag håller nog fast vid det! ^^

Haha. 27e?? Nä men kan jag knipa tills dess så kniper jag gärna fredagen också. ;) så kan jag gå hem från jobbet med gott samvete till nästa helg. ;D
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-10-22 10:38:38 följande:

Hahahaha kvinna du ska föda barn - du kan gå hem för det när som helst med gott samvete! Tro mig när jag säger att jag ofta satt karriären i första hand i och flyttat runt i världen, hängt på ogästvänlig oljeplattform och bott på nordpolen nu sist - men inte ens jag skulle va såååå lojal. Get your priorities straight ;)

Haha nej jag vet!! Men jag är en sån enveten människa! Jag har liksom gett mig fan på att jobba klart nästa vecka. xD Speciellt nu när jag både planerat det OCH jobbat så länge som jag gjort. Haha. Sen är jag fortfarande övertygad om att jag går över tiden och det har vart så skönt att ha sysselsättning om dagarna in i det sista. Min chef vet ju att det blir som det blir och har egentligen inga sånna krav och jag behöver varken komma till jobbet eller ta ut semester den 31a. :)
  • GästenT

Gaaah!! Shit va det skrivs!! Haha. :)

Happylife: Lycka till idag. Jag tror säkert inte det är någon fara men orolig blir man ju. Tror dom flesta av oss har haft lite brunbeiga flytningar ibörjan. :) Du får skriva såfort du varit där!

Grattis Bell!! Sjukt kul stt det fylls på här! :)

Symetrical och Sagoskog: Helskotta va snygga ni är!! Drömmen att kroppen ska dra ihop sig så bra ju! Häftigt!

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend