Gravida från Tempar/Fertility Friend
Snart får jag reda på om det är en liten pojke som krigat i magen som jag varit stensäker på eller det mot förmodan är en flicka. Känner fortfarande 150% att det borde vara en pojke. :)
Snart får jag reda på om det är en liten pojke som krigat i magen som jag varit stensäker på eller det mot förmodan är en flicka. Känner fortfarande 150% att det borde vara en pojke. :)
Får du veta idag?
Jösses så spännande :)
Jag tror med på kille.. Jag tror det är en pojkperiod nu..
Ja sjukt spännande. Jag gissar ju flicka på dig, var väl den enda som hade pojke på Symetrical så måste fortsätta gå mot strömmen alltså
Jaha oj sorry! Tänkte ultraljud direkt när du skrev så haha!
Åh va ja längtar tills era bebisar föds... jobbig natt på sjukhus... hela tiden gråt från andras bebisar O typ noll sömn.. längtar hem.. har kissat O han suger lite böttte nu...
Hur mår du då Loppan? :)
Ingen feber idag tack gode Gud :) har en del sammandragningar igen sen jag vaknade, men samma som innan - inte så onda och inte så onda så får se om de klarar att bygga sig upp lite eller ebbar ut igen. Räknar inte med nått på en stund ;) tror jag gissat 1/11 på mig och ännu senare för dig men nu tror jag fakriskt tisdag 25e för mig och torsdag 27e för dig.
Hahahaha kvinna du ska föda barn - du kan gå hem för det när som helst med gott samvete! Tro mig när jag säger att jag ofta satt karriären i första hand i och flyttat runt i världen, hängt på ogästvänlig oljeplattform och bott på nordpolen nu sist - men inte ens jag skulle va såååå lojal. Get your priorities straight ;)
Gaaah!! Shit va det skrivs!! Haha. :)
Happylife: Lycka till idag. Jag tror säkert inte det är någon fara men orolig blir man ju. Tror dom flesta av oss har haft lite brunbeiga flytningar ibörjan. :) Du får skriva såfort du varit där!
Grattis Bell!! Sjukt kul stt det fylls på här! :)
Symetrical och Sagoskog: Helskotta va snygga ni är!! Drömmen att kroppen ska dra ihop sig så bra ju! Häftigt!