Gravida från Tempar/Fertility Friend
Längtar88 Gud va hemskt och ledsamt att höra! Har ingen erfarenhet själv. Alla styrkekramar i världen till dig!
Längtar88 Gud va hemskt och ledsamt att höra! Har ingen erfarenhet själv. Alla styrkekramar i världen till dig!
Var på inskrivning idag, bokat in mig på en hel del framöver.
Bokade cellprov nästa vecka så att jag får det gjort nu i tidig graviditet, annars måste jag vänta till efter förlossningen..
Ska på nästa ultraljud 9 maj, på min födelsedag. Underbaraste presenten att få se lilla hjärtat!
Sen har vi bokat RUL i juni också!!
Mycket roligt att se fram emot nu!
Berättade dessutom för hela min klass i helgen (på fb..haha) , så idag har jag dessutom fått 17 grattis, det börjar verkligen kännas på riktigt nu!
Går in i vecka 10 på onsdag.
Och det är kub i maj :)
Vad kul, när har du kub-ultraljudet då? :D
Och hur vet man om ens sambo eller en själv är rh negativ? Aldrig hört talas om förr. :P och min sambo behöver ju liksom inte ta prover.
Haha, tack för alla svaren! Vilken jäklans koll ni har! Det har jag aldrig hört talas om. :) Men då vet man det! Har ett svagt minne av att hon sa att man även kollar blodgrupp, och då vet jag varför nu. :)
Såååååå glad barnmorska ringde nytt ul på måndag!!!!!!!!!!!
Aa precis :) hoppas de syns på detta :) min man är på kurs så svärmor ska med!!!!!
Försöker känna min livmoder den ska ha flyttat upp nu från blygdbenet men känner inger :(
Är det någon av er som har haft problem med illamående när ni böjt er framåt? Jätteofta när jag ska sätta på mig skorna så kräks jag samtidigt åh får springa in på toa. Det bara kommer. :P vet inte om det kan ha mer sura uppstötningar att göra? Någon som känner igen? Hahaha
Ja hela tiden. Mitt illamående har gått över mycket men kommer fortfarande om jag böjer mig ner. jag måste alltid huka för att hämta nått på golvet etc och mannen tar alltid och byter soppåse nu för tiden för det är mitt värsta - lukt och böja mig framåt på samma gång huuuuu. Spydde faktiskt en del idag på morgonen för första gången på nästan en vecka och det tror jag va pga jag böjde ner huvudet för fort.