• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • misslina
    eagle87 skrev 2016-02-16 21:37:34 följande:

Äntligen får jag oxå vara med här... Som jag längtat....

Åh så roligt!! Stort grattis!

Välkommen :)
  • misslina
    Symetrical skrev 2016-02-17 06:19:18 följande:
    Vet precis vad du menar. Pest eller kolera. Dock försvann mina biverkningar någorlunda efter nån vecka, men tycker fortfarande inte att tabletterna tar bort mitt illamående mer än lite grann.

Kämpa på och tillåt dig vara sjukskriven så länge du behöver. <3
    Okej!

Ja kanske ska testa att fortsätta ta tabletterna så kanske biverkningarna minskar! Tack för tips!

Pillerna tar bort en del av illamåendet under dagen . Men på kvällen så mår jag så jäkla illa!
    Jo här blir det sjukskrivning! Inte så mycket att göra åt' jag hoppas bara att det är för en kortare period och inte hela grav som sist
  • misslina
    Loppan84 skrev 2016-02-16 20:48:38 följande:

Stackars dig! Krya på dig (eller vad man säger). Hoppas det går över snart.

Tack :)
  • Loppan84

Hurra igen Eagle! Hur mår du idag? Vad sa din kille?

Idag är bim så jag tempade idag. Tempen är hög och fin så nu ska jag verkligen försöka sluta noja lite :) Var faktiskt lite kul att tempa på bim också så har man sett den där grafen som inte dippar och som man längter efter. När jag fick mf gick tempen ned på bim-1 nästan som vabligr och sä kom blodet på bim+1 (blå grafen) så nu andas jag ut en stund men oron kommer säkert tillbaka ;) Hur har ni andra det? Är ni lila oroliga som mig för mf?

• Loppan84

Tummen upp symetricalS jag ska sluta noja och läsa i massa trådar för det är ju alltid nån som det går galet för oavsett om de haft symptom eller inte, plussat tidigt eller sent etc Det blir som det blir

Symetrical skrev 2016-02-17 06:21:25 följande:

Äh, det är ifall ägget fäster innan äl +5 och därför inte hunnit dela sig tillräckligt för att ha blivit en fullfjädrad blastocyt innan det fäster. Äl +9 är inget extremt. Jag plussade ju relativt "starkt" på äl +10 den här gången, så hade säkert synts redan dagen innan ifall jag testat då. Och nu är jag ju i v 13 med en sprallig pigg bebis i magen.

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-17 07:12:15 följande:

Hurra igen Eagle! Hur mår du idag? Vad sa din kille?

Idag är bim så jag tempade idag. Tempen är hög och fin så nu ska jag verkligen försöka sluta noja lite :) Var faktiskt lite kul att tempa på bim också så har man sett den där grafen som inte dippar och som man längter efter. När jag fick mf gick tempen ned på bim-1 nästan som vabligr och sä kom blodet på bim+1 (blå grafen) så nu andas jag ut en stund men oron kommer säkert tillbaka ;) Hur har ni andra det? Är ni lila oroliga som mig för mf?

Heeej:) han blev jätte glad men samma som din så va han typ osäker.. Han ba ska strecket vara så ljust haha.. Ja tucker de va jätte starkt för O vara typ kvällskiss på boots test när ja typ kissar 100 ggr innan den dagen...

Åh va skönt att tempen e hög:) så kul att vi ligger så lika :) längtars till att man kan sluta oroa sig... Hur är oktober bf tråden? Ja gillar inte bf trådar så mkt.. Tycker de lite stressande, gör mig orolig för MF etc.. När ska du på första ultraljud? Har du gått till läkaren än? Ja har läkartid på måndag..

Ska du ta ngt digitalt? Ja tänkte ta ett imorn lr fredag...
  • eagle87

Tack för alla grattis :) har längtat till denna gruppen. Hur ligger alla till? Vilka veckor O vilka har varit på ultraljud?

• Loppan84

Bokat ul v.7 men inte läkartid ännu, min läkare va hemma med sjukt barn ;)

Jag va inom bf-tråden men har avaktiverat den nu, är så många folk och jag blev stressad när folk började skriva att om man plussat tidigt är det större risk för mf etc ;) Men har kollat upp det pch det stämmer inte, som symetrical också säger.

eagle87 skrev 2016-02-17 09:17:53 följande:

Heeej:) han blev jätte glad men samma som din så va han typ osäker.. Han ba ska strecket vara så ljust haha.. Ja tucker de va jätte starkt för O vara typ kvällskiss på boots test när ja typ kissar 100 ggr innan den dagen...

Åh va skönt att tempen e hög:) så kul att vi ligger så lika :) längtars till att man kan sluta oroa sig... Hur är oktober bf tråden? Ja gillar inte bf trådar så mkt.. Tycker de lite stressande, gör mig orolig för MF etc.. När ska du på första ultraljud? Har du gått till läkaren än? Ja har läkartid på måndag..

Ska du ta ngt digitalt? Ja tänkte ta ett imorn lr fredag...

• Loppan84

Och ja tog digital i söndags, men inte med veckoindikator. Funderar på att köpa ett tvåpack bara för att se hur det utvecklar sig och att det blir 2-3 veckor denna eller nästa vecka.

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-17 09:16:22 följande:

Och ja tog digital i söndags, men inte med veckoindikator. Funderar på att köpa ett tvåpack bara för att se hur det utvecklar sig och att det blir 2-3 veckor denna eller nästa vecka.

Ok va brA:) så du tog 2 test i söndags?

Vågar ja ta digitalt i eftermiddag? Kommer de visa??
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend