Gravida från Tempar/Fertility Friend
Haha I hear you. Han här får snällt stanna inne några veckor till så det ska nog gå bra ;)
Ja känns lite annorlunda, så är inte helt lugnt men han har rört sig en del eller iaf buffar lite - men ja det är annorlunda. Försöker känna om det kan varit så att han vridit sig lite mer och numera sparkar innåt kroppen. Tror det är så. Han var ju nästan fixerad i måndags med benen till vänster så kanske bara vridit sig sista biten?
Har en del förvärkar, som de flesta andra dagar, men i övrigt inget att rapportera. Hörde dock att en till bekant som skulle ha i oktober redan har fått. Om någon mer sticker före i kön nu så skriker jag nog rakt ut :P så håll era ungar inne gott folk ;)
Hur är det med rörelserna nu? Min bebis pendlar väldigt mycket i aktivitet och jag tycket att det är jättesvårt att avgöra. Försöker lita på min intuition helt enkelt.
Förlossningsbrevet skrev jag klart förra veckan. Egentligen hade jag inte tänkt skriva något, men det blev ändå ett kort där jag fick med det viktigaste. Att jag inte kan svälja tabletter, lite om min tidigare förlossning, att jag vill amma osv. Lite ang smärtlindring och förlossningsställning, men tror inte man kan/bör bestämma sånt på förhand. Så lämnade det väldigt öppet.