Gravida från Tempar/Fertility Friend
Men vilken otur. Jag fick ju också väldigt tidigt runt vecka 12 som försvann runt vecka 25 men det var inte riktig foglossning utan muskelärt. Kanske du har samma då, låter ju lite som samma mönster och de säger ju att om du först får foglossning går det inte över. Good news är att om det är muskelärt och inte i sitter i bäckenet så kan det hjälpa väldigt med behandling. Så boka en behandling hos sjukgymnast/fysioterapeut. Jag fick remiss från min läkare så jag inte vehövde betala och fick gå 1-2 ggr i veckan. Hjälpte väldigt!
Ja jag hade foglossning förra grav också. Då började det v 10 men gick över (nästa helt i alla fall) typ i v 20. Men sen när jag blev gravid igen (det som blev MA) fick jag foglossning i v 7 men det gick över sen i v 10 när graviditeten avstannat. Efter det fick jag ont i fogarna innan min mens, utan att ens vara gravid så jag är inte alls förvånad att det kom på en gång nu. Hoppas bara att det inte behöver vara hela graviditeten. Vore superskönt om det gick över vid v 20 som förra gången.