• dreamz

Vi som planerar äggdonation 2016

Så där! nu har jag beställt ett grav kombon, kan alltid vara bra att kolla progesteronet oxå, ringde även å tjatade på blodprovningsstället, dom har egentligen stängt drop in på fredag, men om jag kunde vänta vilket jag kan naturligtvis..! Känns säkrare med blodprov..

• dreamz
    längtar74 skrev 2016-07-01 21:30:30 följande:

Tjoho! Grattis, Dreamz!!

tack!

känns lite overkligt!

7 gången gilt ;)

• dreamz

förresten måste fråga.. hur räknar man ut datumet för ankomsten när man gjort FET 17 juni?
    Har liksom inte haft någon riktigt mens på typ år.. ;)

• dreamz

Azurea: wow häftigt! ska genast kolla in den1 tack =)

NinaCamilla: hmm, får ringa Sahlgrenska på måndag, tänk om dom inte vill att jag ska ta mer progesteron, jag har för mig att progesteron är något man inte kan överdosera?

• dreamz
    Savasana skrev 2016-07-02 07:42:39 följande:

Dreamz: Stort grattis!

Försök få ta ett blodprov till på måndag om möjligt för att se så att det ökar som det ska.

Min förra graviditet låg jag också på 29 på progesteron och det var inget jag behövde oroa mig för enligt AVA i Riga, men kolla med din klinik för säkerhetsskull. Denna gången har jag inte kollat prog-värdet alls.

Ok ska boka genast ett blodprov till!

Måste försöka stressa ner.. ! Men svårt! Allt känns så overkligt!
  • dreamz
    Wish skrev 2016-07-02 16:42:50 följande:

Grattis igen Bappen och Dreams!

En fråga. Hur fördelar ni era mediciner, tex om ni har Lutinus tre ggr/dag. Tänker ni hela dygnet eller enbart vaken tid?

Jag tar lutinuset var kl 06:00, 14:00 och 22:00

8 timmars mellanrum (yes jag ställer klockan på mina lediga dagar... ) ;)
  • dreamz

hej..
    Tog ett clearblue digital test nu precis och det visade ej gravid?, fattar liksom inte..
    hur mycket hcg måste man ha för att det ska synas på det digitala?

tur jag beställt ett nytt blodprov i morgon, får man se svart på vitt om det har gått tillbaka eller om ja e låghormonare..

• dreamz
    Wish skrev 2016-07-03 11:09:24 följande:

Jo det är ju till att ställa klockan :)

Blir 7,15, 23

Förstår din frustration Dreamz. Tjatigt när man bara vill ha svart på vitt att nu är jag gravid.

Jag håller tummarna på att du är en låghormonare och att kommande blodprov visar bra värden.

Tack.

Men det känns mörkt om jag ska vara ärlig.. jag har inga symptom...

Hoppas det inte e en kemisk graviditet
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016