• dreamz

Vi som planerar äggdonation 2016

Tänkte höra med er som är på serum hur ni gjort med betalningen?

Fick ni betala hela beloppet på ÄD första konsultationen eller var det när ni åkte ner vid ET?

Funderar även på hur ni betalde om ni gjort en hysto där nere.

Behöver veta lite hur man ska göra vill juh inte springa omkring med massa kontanter på sig i onödan, sen vet jag inte om man bara kan ta ut en viss summa i veckan från sitt kontokort..

• dreamz
    GrukanGrace skrev 2016-08-01 20:57:30 följande:

På onsdag går vi in i vecka 8.

Har ultraljud kl 13.30 och hoppas då innerligt på att få se ett hjärta slå.

Det känns som om det håller i sig. Mår sunkigt och är väldigt trött och mina små tuttar jar växt till sig.

Kram alla

håller alla tummar å tår för att hjärtslaget ska vara där! kram!
  • dreamz
    GrukanGrace skrev 2016-08-03 15:38:02 följande:

Ja jävlar! Plötsligt händer det!!!!

Vi fick se TVÅ tickande hjärtan idag.

Satte tillbaka två bladtosyster 4/8.

Idag V8 (7+0)

Är nog i chock. Var så inställd på ytterligare ett "Tyvärr"

Kram till alla som hållit tummarna.

Men åh vad underbart grattis!!!!!
  • dreamz

Vilka här går/har gått på serum, undrar lite om deras hysto hur ni gjorde med betalningen osv, (har säkert frågat tidigare men jag glömt av å har resfeber hjärna å e sjukt nervös...)

• dreamz

Weeeee!
    idag är det sista dagen på den sjuuukt långa antibiotika kuren!  :D

ganska skönt att sluta med dem nu... magen måste varit av sten då jag klarat mig från det värsta..

Nu är det bara 3 veckor kvar tills den första konsultationen på kliniken.. lääängtar!

• dreamz
    TyckOmMig skrev 2016-08-15 09:48:13 följande:

dreamz-härligt!Ytterligare ett steg framåt.

Ja det går så fort!

Hur går det för dig? Kram
  • dreamz
    TyckOmMig skrev 2016-08-15 12:07:31 följande:

Sen i lördags då jag drog på mig en rejäl förkylning men annars är det ganska bra är i v 20+2 idag!

Usch för förkylning !

Åh vad underbart!!

Asså jag längtar så jag sprängs tills det e min tur <3

Känns verkligen som ja å min man får n verklig ärlig chans
  • dreamz

Håller tummarna nu Emmm! =)

snart åker vi ner för en första konaultation på serum, åhh e så nervööös :)

• dreamz
    Lilarosa skrev 2016-08-29 22:17:22 följande:

Hej!

Jag ställer mig till skaran som just nu Ruvar på ett embryo, (5-dagars sattes tillbaka) vid ÄD och det är en väntan som nu infunnit sig. Om nån vecka vet jag om jag visar på gravid. Tanken är att ta blodprov. Men har inte bestämt om jag ska testa hemma också. Det kommer bli nervpirrigt!

Lycka till alla som väntar på behandling, ruvar och redan är gravida. Så mycket känslor och funderingar mitt i allt! Tacksam att jag kommit så här långt.

Lycka till å jag håller alla tummar och tår!
  • dreamz
    emmm28 skrev 2016-08-31 09:37:56 följande:

Någon som minns /har kvar listan på när man kan börja utläsa hcg i urin (tjuvtesta! ) utifrån de olika embyo-åldrarna? Undrar när möjligheten finns för vårt tredagars. Verkar bli svårt att hålla sig även denna gången! :)

Ingen lista men jag tjuvtestade på dag 8 å då visade det ett minimalt svagt plus å sen liiite starkare på dag 10. Sen vet jag inte då det släppte
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016