• dreamz

Vi som planerar äggdonation 2016

Sthlmsthlm skrev 2016-10-07 16:04:19 följande:

Åh vad bra! Vi har äggplock nästa vecka.

Då håller jag tummarna för att ni ska få många ägg ! <3
  • dreamz

Strejk!!! Åhhhhhhh hur sjutton ska vi komma till Grekland nuuuuu!!!????

• dreamz

Inställt... Fan varför kan jag aldrig ha tur någon gång! Försöker få tag på Peny

• dreamz
    woo skrev 2016-10-08 14:12:15 följande:
    Neeej!!!! Men lägg av! Hoppas det löser sig snarast!
    nej de e kööööörttttttt jag blir så irriterad.. VARFÖR e dom tvugna å strejka nuuuuuuuuu... åh blir å blöda ut allt å sätta igång IGEN! hur lång tid tar det?

Och är sucess ratingen bra för FET på serum?

åh har lust att trycka i mig en store fet godispåse å tycka jävligt synd om mig själv!
  • dreamz
    mom2012 skrev 2016-10-08 20:45:12 följande:

Strejken är avblåst. Andas :)

ja, men sas avbeställde min flygresa (inget avvaktande utan messade om avbeställningen typ två gånger..*SUCK*).. så jag var tvungen att avbeställa den ifrån ving, så vi har beställt en ny resa.. (hoppas innerligt att pengarna från första resan kommer iaf..) men iaf vi åker snart! :D

puss å kram!
  • dreamz
    mom2012 skrev 2016-10-08 22:09:32 följande:

Då var det över för oss. Missfall nu ikväll med blödning och ev fostersäck mm

Men åhh Neeej fan asså! Massa kramar!! Tänker på er!
  • dreamz
    mom2012 skrev 2016-10-09 01:44:38 följande:

Ja det är tungt. Varit på kvinnokliniken från 11.30 till nu 02.

Skickar massa kramar <3
  • dreamz
    woo skrev 2016-10-08 14:09:36 följande:

Vågar inte säga tack ännu avvaktar tills nästa v då jsg åker (hem) till Sthlm för vidare svar... men hoppas så att kunna delta i redan 47 snart.

Grattis till din/er graviditet =)

Hehe, Woo! redan 47s exklusiva grupp är något jag har strävat efter sedan hon gjorde den!
  • dreamz
    woo skrev 2016-10-09 09:21:26 följande:

Då kanske vi är lika unga :) jag fyller 50 och önskar så att få passera målsnöret efter alla dessa år... Håller tummar för er nu!

Mjae jag är 33 år. Ja verkligen nu måste det bli vår tur!
  • dreamz
    woo skrev 2016-10-09 15:23:28 följande:

Bara barnet :)) fast iof känner jag mig inte hellre äldre än 33 max!

Hihihi man är inte äldre än vad man gör sig till! Efter våra erfarenheter känns det ibland som om man e 100 år! ;).

En fråga.. gubnen min gav mig progestreon sprutan nu ilväll å det rann ut en liten del.. tror ni man måste ta en ny "shot" eller ta i morgon som vanligt.. det var mitt fel hag glömde packa ner lite längre nålar.. kan man köpa det här utan recept?
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016